Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtig, rustig en fijn onderkomen. Mooie kamers/appartementen, super bedden, lekker rustig ‘s nachts en een heerlijk zwembad met terras en tuin en prachtig uitzicht op de zee bij Somerset-west. Richard is een echte gastheer, en zijn ontbijt, geserveerd in een soort picknick mand is onovertroffen. Vers, gezond, verrassend en superlekker. Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2020
Richard_CapeVermeer, Owner van Cape Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Dank voor deze prachtige review! Vanaf het moment van jullie aankomst, tot aan het vetrek naar de luchthaven, hebben we jullie zien genieten van het verblijf bij Cape Vermeer! We hopen jullie snel weer terug te zien om nog meer te kunnen genieten van onze faciliteiten en daarnaast nog meer golf clubs uit te proberen in onze directe omgeving! Richard

Beoordeeld op 27 januari 2020

Kleinschalig hotel en zéér persoonlijk. Uitstekende -prachtig gedecoreerde- kamers. Heerlijk ontbijt, geserveerd op het terras met een waanzinnig uitzicht op de bergen en de baai. Fijne service. Het ontbreekt hier werkelijk aan niets.

Datum van verblijf: januari 2020
Bart d, Owner van Cape Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste Hans, Dank voor jullie bezoek en de mooie review. Graag tot een volgende keer! Richard & Bart

Beoordeeld op 26 januari 2020

We kwamen via een tip van vrienden bij Cape Vermeer terecht. We hadden als doel hier even lekker bij te komen van het rondreizen en het drukke Kaapstad. Cape Vermeer was hier het PERFECTE verblijf voor: prachtige locatie, mega lekker bed, heerlijk vers ontbijt, brandschone kamers en alles was tot in de allerkleinste details verzorgd. Richard heeft ons enorm leuke tips gegeven om te doen daar in de omgeving. We komen hier zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Richard_CapeVermeer, Owner van Cape Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Marlous, dank voor de complimenten en de mooie review. Er is hier zoveel te doen en te ontdekken, dat we zeker nog nieuwe tips hebben voor een volgend bezoek. Dus graag tot ziens! Richard

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Super verblijf gehad in Cape Vermeer!!! Prachtig B&B, luxe kamers, fijn zwembad, en alles is tot in de puntjes goed verzorgd. Het waanzinnige ontbijt wordt geserveerd op het terras met schitterend uitzicht. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Bart d, Owner van Cape Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Wow! Wat een prachtig birds eye shot! Dank voor jullie verblijf, de review en vooral voor de prachtige drone beelden. Graag tot ziens.

Beoordeeld op 24 december 2019 via mobiele applicatie

Ons verblijf was in alle opzichten perfect. Een luxe suite met tuin waar het aan niets ontbrak. Brandschoon , heerlijk bed , badkamer met heerlijke producten , geweldig , door gastheer vers bereid ontbijt op privéterras geserveerd . Zwembad met ligbedden . Centraal gelegen . Personeel zo lief , gastheren zo geweldig! Tips, hulp bij boeken van restaurants , autohuur , transfer van de luchthaven. Alles was echt tot in de puntjes geregeld en verzorgd.
We komen zeker terug ! Voor ons 10 sterren. Dank voor onze geweldige week bij jullie in Cape Vermeer !!

Datum van verblijf: december 2019
Richard_CapeVermeer, Owner van Cape Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Ontzettend bedankt voor al deze mooie complimenten! Ook wij hebben genoten van jullie verblijf bij ons en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen als onze gasten. We hebben zeker nog wel een paar tips voor jullie volgend verblijf bij ons. Hopelijk tot snel! Bart en Richard