“overdreven”

The Restaurant at Waterkloof
Geclassificeerd als nr. 8 van 143 Restaurants in Somerset West
Keukens: Hedendaags, Internationaal
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Prijs kwaliteit is wat overdreven in vergelijking met overige visrestaurants.
Gerechten waren prima , maar ver gezocht vwo variatie.

Datum van bezoek: februari 2020

27 november 2019 beoordeeld

Als je op zoek bent naar iets buitengewoons op culinair gebied is dit restaurant een absolute must! Als je gaat voor Dégustation Menu inclusief winepairing onderga je een culinaire sensatie! Er verschijnen dan 13 gangen op je tafel allemaal vergezeld van uitmuntende wijnen. Neem vooral de tijd, je zit zeker 3 uur aan tafel. Ook het uitzicht is buitengewoon, dus een lunch is zeker aan te raden.

Datum van bezoek: november 2019
24 april 2019 beoordeeld

prachtige locatie in combinatie met heerlijke en bijzondere gerechten. gaan zeker terug als we weer in de buurt zijn

Datum van bezoek: oktober 2018
25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een indrukwekkende lokatie, een adembenemend gebouw, met mooie wijnen, uitstekend eten en vooral hele leuke mensen. Onze zondagslunch van 3,5 uur was een ‘om nooit te vergeten’. Ik zal niet zeggen dat ik nog nooit zo lekker heb gegeten. Maar ik heb zelden zo’n perfecte lunch gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden in dit schitterend gelegen restaurant lang van te voren gereserveerd voor een lunch. Inclusief de verplichte betaling van een “deposit”.
Maar deze reservering toch maar kort
van te voren geannuleerd. Waarom ?

We kwamen hier vaak en hebben altijd voortreffelijk gegeten in dit unieke restaurant. Nu zijn ze echter in 2018
Nr 1. van Zuid-Afrika geworden.
Kennelijk bepaald nu alléén de chef wat je mag eten. Er is geen keuze mogelijkheid meer. Alleen een groot of klein menu met dezelfde gerechten. De keuze van de menu onderdelen door de chef is niet makkelijk.
Kennelijk zijn de persoonlijke smaken ( en eventueel allergieën) van de gasten niet meer belangrijk.

Wij vinden dit arrogant en daar doen we niet aan mee. Hebben we ook aan het management laten weten. Die kwam met een reactie, dat het logisch is dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.....

Vandaar onze teleurstelling en annulatie. We wachten na 3 weken overigens nog steeds op de restitutie van het deposit.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die The Restaurant at Waterkloof bekeken, bekeken ook

In The Restaurant at Waterkloof geweest? Deel je ervaringen!