Leg de laagste prijs van deze websites vast
Sheraton.com145 US$
Priceline145 US$
Hotels.com145 US$
FindHotel145 US$
Expedia.com145 US$
Hurb158 US$
Beoordeeld op 25 juni 2019

Grote nette kamers. Zoals verwacht van een Sheraton was alles wat je kan nodig hebben aanwezig in de badkamer.
Zeer goede bedden en kussens.
Het ontbijt was zeker in orde, alles werd stipt aangevuld. Lekkere koffie, wat zeker in de US niet altijd het geval is. Er is een beperkte keuze van brood. De bediening bij het ontbijt was zeer vriendelijk.
Ook aan de receptie zijn ze gedienstig. Wij waren onze adapter vergeten en kregen er zonder problemen een ter beschikking.
Het hotel ligt ver van NY, dus wanneer je afhankelijk bent van gezamenlijk vervoer is 's avonds nog even van de sfeer genieten in bv. Central Park niet echt mogelijk. Ik vermoed dat een taxirit erheen vanuit het centrum niet goedkoop is. Maar dit weet je natuurlijk wel vooraf bij het boeken dus dit is een eigen keuze.

Kamertip: Voor gezinnen zijn er ook familiekamers met een tussendeur beschikbaar.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019

Deze kamers zijn goed voorzien van alle comfort. De matrassen zijn zalig om op te slapen. Hier terecht gekomen via een groepsreis van Opportunity Citytrips.
Ontbijt was lekker voorzien zoals je verwacht van zulk hotel met naam.
Wel wat afgelegen, maar met de bus waren we snel in het centrum.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 26 januari 2018

Begin december reisden we met een grote g roep ( 2 x 60 pers.) naar New York.
Ondanks de grote groep, 2 bussen van 30, verliep de reis HEEL VLOT.
Het hotel was super !!!.
Wat ik kwijt wil : wij konden niet terug naar België door de hevige sneeuwval in Brussel( 2 extra overnachtingen voor sommige) o.a. wij) en werden ongelofelijk opgevangen door Patrick, Alan en zijn team nl. een extra voormiddag begeleiding naar Brooklyn, kosteloos overnachten in het Sheraton, zelfs tweede nacht in Sheraton hartje New York, maaltijden die onlangs werden terugbetaald...
Er werd met man en macht gezocht naar vliegtuigtickets voor de mensen die dringend naar België terug moesten. Chapeau !!
Daarbij nog een pluim voor de buschauffeur die alles deed om ons New York van dicht en veraf op zijn moois te zien.
Een prachtige trip, doen zou ik zeggen...Bedankt Opportunity...

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 5 januari 2018

Wij logeerden hier 4 nachten en hadden een ruime kamer. Het personeel was zeer vriendelijk, vooral aan de receptie. De bedden liggen heerlijk zacht. Spijtig dat de verwarming 's nachts moest afgezet worden omdat ze zoveel lawaai maakte. Aangezien het winter was , was het bij het opstaan wel redelijk koud in de kamer. Bij het ontbijt was de smoked bacon overheerlijk , de rest van het ontbijt was vrij sober. Maar dit kan ook gelegen hebben aan hetgeen onze reisorganisatie voor ons regelde want we moesten ook in een aparte zaal eten. De tafels werden wel zeer vlug afgeruimd.
Spijtig dat het zo ver van NY city is.

Kamertip: Vraag een kamer met een stille verwarming.
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 juni 2017 via mobiele applicatie

Top hotel grote kamer met zijn 4 tjes ..
Kamers zijn schoon
Goed verzorgd .
Ontbijt prima .
Personeel vriendelijk .
We waren hier met een reisgezelschap
Het hotel telt 350 kamers .
Mega groot
Net een kasteel aan de buitenkant .

Datum van verblijf: mei 2017