Gratis annuleren tot 16/07/22
Gratis annuleren tot 16/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
WyndhamUS$ 152
Hotels.comUS$ 152
travelup.comUS$ 144
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

6 nachten in dit hotel verbleven. De locatie is prima, naar de metro is het 10 min lopen en je bent vanaf daar binnen 15 min in harte New York. Queens zelf is leuk om mee te maken, weg van het centrum en toch heel veel sfeer.

Het hotel zelf is wat matig. Op de site bieden ze gratis ontbijt aan, maar het enige wat je krijgt is koffie/thee/ melk en cornflakes. Dit kan je geen ontbijt noemen natuurlijk, daarnaast is er ook maar 1 tafel met 2 stoeltjes pal naast de ingang waar je dan zou moeten ontbijten.
Gelukkig zijn er 2 supermarkten in de buurt waar je prima een broodje kan kopen als ontbijt.

De kamers zijn op zich prima wat je voor die prijs kan verwachten. En voorzien van een koelkast en airco wat in de zomer wel heel fijn is.

Datum van verblijf: juni 2018
FrontDesk_GM, General Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2018

Dear Annemarie,
Thank you for sharing your experience with us. We're glad our location was convenient for you and are glad you had fun exploring the area. Please accept our apology for any aspects of your stay that didn't meet your expectations. It's nice to know you found some tasty alternatives for breakfast. We're also pleased that our simple accommodations, A/C, and fridge met your needs adequately for a reasonable rate. We appreciate your comments and would love a chance to make your next stay even better.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Het sterke punt van dit hotel is de ligging en de shuttledienst naar Times square.
Gratis voor de deur parkeren, kamers oke.
Ontbijt aan een statafel opeten of meenemen naar de kamer.
Vriendelijke ontvangst en uitleg over de shuttle dienst.
Info shuttle dienst:
Vanaf het hotel bij de receptie instappen en uitstappen bij port authority 42th street.
Terug is wat lastiger te vinden.
Neem de ingang tegenover the New York times (8th avenue) van port authority busstation.
Loop de hal in tot aan de trap (4 treden)
Neem daar perron 51, (zie foto) daar staan de busjes die terug gaan naar het hotel.
Stap uit bij Gulf tankstation, binnen 5 lopen ben je bij het hotel terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 17 mei 2017

Hotel is schoon, personeel is vriendelijk en het ontbijt is gratis. Er is een shuttle busje die je van 6:00 tot 0:00 voor $3 naar 42nd str in Manhattan brengt. Het is handig om voor aankomst navraag te doen bij het hotel waar het busje stopt. Hiermee kom je zonder teveel gedoe snel in het hotel aan na de vlucht. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Hello,
Thank you for your quick reply, we were delighted to have you here with us. We do hope your visit to the city was exciting, and we look forward to seeing you again.

Warmest Regards.
Super8, North Bergen

Beoordeeld op 25 juni 2016

Na een reis geboekt te hebben bij Amtrak vanuit Niagara Falls naar New York tevens een hotel in de buurt van Penn Station New York via Amtrak gezocht. Kreeg dit hotel aangeboden. Nooit gelet op het feit dat je door de tunnel moet. Toen ik er achter kwam en wilde cancelen, kon dit niet, omdat de prijs van de nacht toch in rekening zou worden gebracht. Achteraf misschien wel moeten doen. Omdat ik geen vervoer had, de taxi genomen. Werd de hoofdprijs voor de rit, 77 dollar. Taxichauffeurs uit New York gaan niet graag naar New Jersey. Vervolgens in het motel aangekomen. Ondanks het feit dat de receptiemedewerkers vriendelijk waren, een gedateerd motel. Had een non smoking kamer, maar aan de brandplekken in de voerbedekking te zien, wordt er daar niet echt de hand aan gehouden. Foto's van plafondplaten kloppen nog steeds. Motel heeft echt een facelift nodig. Heb mij laten ophalen door Super Shuttle voor een rit naar vliegveld. Ook dat koste mij 110 dollar. Terwijl een ritje JFK naar hotel in New York maar 28 dollar was. Let dus op bij het boeken van een hotel in de omgeving van het Penn Station.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 oktober 2015

We hebben hier drie nachten geslapen. Elke avond als we in bed stapten waren de lakens vies klam, ondanks dat de airco aan stond. Ook onze kleren voelde klam aan. Vreemd en smerig. Onze kluis was bij binnenkomst op slot. In de drie dagen is het de eigenaar niet gelukt om hem te openen.
Positief is wel dat de prijs laag is voor New York, dat je je auto gratis kan parkeren en relatief snel in Manhatten bent, weliswaar voor 3 euro per rit.
Zou ik het hotel nog een keer boeken. Nee zeker niet.

Datum van verblijf: september 2015