Gratis annuleren tot 16/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 16/07/22
ZenHotels.com
WyndhamUS$ 152
Hotels.comUS$ 152
travelup.comUS$ 144
Beoordeeld op 17 mei 2017

Hotel is schoon, personeel is vriendelijk en het ontbijt is gratis. Er is een shuttle busje die je van 6:00 tot 0:00 voor $3 naar 42nd str in Manhattan brengt. Het is handig om voor aankomst navraag te doen bij het hotel waar het busje stopt. Hiermee kom je zonder teveel gedoe snel in het hotel aan na de vlucht. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2017

Hello,
Thank you for your quick reply, we were delighted to have you here with us. We do hope your visit to the city was exciting, and we look forward to seeing you again.

Warmest Regards.
Super8, North Bergen

Beoordeeld op 25 juni 2016

Na een reis geboekt te hebben bij Amtrak vanuit Niagara Falls naar New York tevens een hotel in de buurt van Penn Station New York via Amtrak gezocht. Kreeg dit hotel aangeboden. Nooit gelet op het feit dat je door de tunnel moet. Toen ik er achter kwam en wilde cancelen, kon dit niet, omdat de prijs van de nacht toch in rekening zou worden gebracht. Achteraf misschien wel moeten doen. Omdat ik geen vervoer had, de taxi genomen. Werd de hoofdprijs voor de rit, 77 dollar. Taxichauffeurs uit New York gaan niet graag naar New Jersey. Vervolgens in het motel aangekomen. Ondanks het feit dat de receptiemedewerkers vriendelijk waren, een gedateerd motel. Had een non smoking kamer, maar aan de brandplekken in de voerbedekking te zien, wordt er daar niet echt de hand aan gehouden. Foto's van plafondplaten kloppen nog steeds. Motel heeft echt een facelift nodig. Heb mij laten ophalen door Super Shuttle voor een rit naar vliegveld. Ook dat koste mij 110 dollar. Terwijl een ritje JFK naar hotel in New York maar 28 dollar was. Let dus op bij het boeken van een hotel in de omgeving van het Penn Station.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 oktober 2015

We hebben hier drie nachten geslapen. Elke avond als we in bed stapten waren de lakens vies klam, ondanks dat de airco aan stond. Ook onze kleren voelde klam aan. Vreemd en smerig. Onze kluis was bij binnenkomst op slot. In de drie dagen is het de eigenaar niet gelukt om hem te openen.
Positief is wel dat de prijs laag is voor New York, dat je je auto gratis kan parkeren en relatief snel in Manhatten bent, weliswaar voor 3 euro per rit.
Zou ik het hotel nog een keer boeken. Nee zeker niet.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 15 mei 2015 via mobiele applicatie

Qua afstand is dit best te doen naar NY. Voor $ 3,- per persoon zit je midden in Manhattan. Bedden en kamers goed, iedere dag keurige roomservice. De ontbijtruimte mag groter en netter. Nu is het staan of meenemen. Personeel netjes bij ontvangst, wel gelegen aan drukke weg.

Datum van verblijf: mei 2015
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2015

Hello Dear,
Thank you for providing us with your experience. It was a pleasure , even though we would like to have a large area for the break- fast It's not much we can actually change about this. But will be taken into consideration.

Best wishes,
From Super8,
North Bergen Staff and Management

Beoordeeld op 26 april 2015

Goed middenklasse hotel. Busje voor de deur naar New York. Ontbijt eenvoudig. Kamers netjes en groot. Vlakbij fastfood en restaurants 15 minuten lopen. Vlieg op newark en met auto of busje naar hotel. Vlakbij de snelweg. Zo in hartje New York met busje die voor de deur stopt. Erg rustig s nachts, prima slaapplaats in de buurt van de grote stad. Niet duur voor hotel vlakbij New York.

Datum van verblijf: mei 2014
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2015

Hello Sir,
Our staff would like to thank you for your review , and for staying with us. We appreciate the kind words and we are very happy you had a pleasant stay. We look forward for your next stay with us.