2 personen bekijken dit hotel
WyndhamUS$ 124
Hotels.comUS$ 124
Lol.travelUS$ 154
Beoordeeld op 26 april 2015

Goed middenklasse hotel. Busje voor de deur naar New York. Ontbijt eenvoudig. Kamers netjes en groot. Vlakbij fastfood en restaurants 15 minuten lopen. Vlieg op newark en met auto of busje naar hotel. Vlakbij de snelweg. Zo in hartje New York met busje die voor de deur stopt. Erg rustig s nachts, prima slaapplaats in de buurt van de grote stad. Niet duur voor hotel vlakbij New York.

Datum van verblijf: mei 2014
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2015

Hello Sir,
Our staff would like to thank you for your review , and for staying with us. We appreciate the kind words and we are very happy you had a pleasant stay. We look forward for your next stay with us.

Beoordeeld op 4 januari 2015 via mobiele applicatie

We verbleven hier een week in oktober voor een korte vakantie in New York. We kozen voor dit hotel om een hotel in New York zelf ontzettend duur was. De shuttle service die elk kwartier rijdt maakt het hotel een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan New York. Binnen 20 minuten ben je in het centrum. Het hotel ligt langs een drukke weg en dat hoor je wel, maar wij hebben dat niet als storend ervaren. De kamers waren ruim en schoon, met een gedateerde inrichting. De badkamer was erg klein. Het ontbijt stelt niet veel voor, er liggen donuts en je kunt zelf wafels bakken. Ook wordt er oploskoffie aangeboden. Er is geen zitruimte dus 'ontbijten' moet staand aan de 'bar' of op je kamer. Al en met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 8 december 2014

We hebben hier 4 nachten geslapen, de keuze om dit hotel te boeken was omdat we een auto hebben gehuurd ( je hebt gratis parking) en omdat de prijzen in Manhatten ontzettend duur zijn. ( we betaalden nu net geen 80$ per nacht). Het Hotel is eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt een bed en een warme douch en wifi, als je naar New York gaat blijf je toch niet op je Hotel. Er stopt bij de ingang van het hotel een minibus die je voor 3$ naar Port Authority Bus Terminal brengt de bussen rijden tot ongeveer 19 uur. daarna kan je gewoon een bus nemen die 500 meter van het hotel stopt. Het ontbijt kan ik niet veel over vertellen, want tijdens inchecken hadden we al gezien waar en wat het ontbijt is en hebben we besloten ergens anders te ontbijten.

Als ik ooit nog eens naar New York gaat zal ik hier terug verblijven.

Datum van verblijf: november 2014
Kharry_13, Public Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2014

Hello,
We do thank you for staying with us , and we appreciate your kind words . We definitely would like to see you again in the future.

Best regards,
North Bergen Super8

Beoordeeld op 13 juni 2014 via mobiele applicatie

We hebben met z'n drieen hier 4 nachten geslapen voor $460. Redelijk met het openbaar vervoer bereikbaar. Vanaf Newark airport met 1 overstap bereikbaar per bus. Voor de deur van het hotel stoppen minibusjes naar Manhattan voor $3. Opstap voor de terugreis is tegenover de Port Authority Bus Terminal. Nu over het hotel. Positief: de prijs, locatie (mensen die zeuren over verkeerslawaai moeten deze regio zo en zo vermijden) , redelijk schone kamers en het ontbijt. Negatief: de ontbijtruimte (Veel te klein) , bij ons was het haakje op de deur weg (dus moesten er s'nachts een stoel tegen zetten) , personeel bij receptie zit dag & nacht achter kogelvrij glas en bagage in bewaring geven kost $10!

Dus een goed budgetadres nabij Manhattan....

Datum van verblijf: juni 2014
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Hello Sir,
Thank you for your recent review, and we are sorry you felt that we had the full glass at check in counter. Our reason for this is because of our location close to the highway . This helps to prevent the noise at check-in.

Management,
Super 8

Beoordeeld op 3 september 2013

In Juli 2013 hier 4 dagen verbleven. Eenvoudig, goed hotel dichtbij New York City. Eenvoudig ontbijt. Schone kamers en linnengoed. Het hotel is niet duur en ligt gunstig om een paar dagen New York te bezoeken. De minibusjes van de lijn Paterson - New York stoppen voor het hotel. Voor $ 3 per persoon wordt je in Manhattan afgezet.
In 2015 gaan we weer naar New York en we zijn van plan weer in dit hotel te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2013