Wyndham
Traveluro
Hotels.comUS$ 136
Lol.travelUS$ 167
Beoordeeld op 8 december 2014

We hebben hier 4 nachten geslapen, de keuze om dit hotel te boeken was omdat we een auto hebben gehuurd ( je hebt gratis parking) en omdat de prijzen in Manhatten ontzettend duur zijn. ( we betaalden nu net geen 80$ per nacht). Het Hotel is eenvoudig maar je hebt alles wat je nodig hebt een bed en een warme douch en wifi, als je naar New York gaat blijf je toch niet op je Hotel. Er stopt bij de ingang van het hotel een minibus die je voor 3$ naar Port Authority Bus Terminal brengt de bussen rijden tot ongeveer 19 uur. daarna kan je gewoon een bus nemen die 500 meter van het hotel stopt. Het ontbijt kan ik niet veel over vertellen, want tijdens inchecken hadden we al gezien waar en wat het ontbijt is en hebben we besloten ergens anders te ontbijten.

Als ik ooit nog eens naar New York gaat zal ik hier terug verblijven.

Datum van verblijf: november 2014
Kharry_13, Public Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2014

Hello,
We do thank you for staying with us , and we appreciate your kind words . We definitely would like to see you again in the future.

Best regards,
North Bergen Super8

Beoordeeld op 13 juni 2014 via mobiele applicatie

We hebben met z'n drieen hier 4 nachten geslapen voor $460. Redelijk met het openbaar vervoer bereikbaar. Vanaf Newark airport met 1 overstap bereikbaar per bus. Voor de deur van het hotel stoppen minibusjes naar Manhattan voor $3. Opstap voor de terugreis is tegenover de Port Authority Bus Terminal. Nu over het hotel. Positief: de prijs, locatie (mensen die zeuren over verkeerslawaai moeten deze regio zo en zo vermijden) , redelijk schone kamers en het ontbijt. Negatief: de ontbijtruimte (Veel te klein) , bij ons was het haakje op de deur weg (dus moesten er s'nachts een stoel tegen zetten) , personeel bij receptie zit dag & nacht achter kogelvrij glas en bagage in bewaring geven kost $10!

Dus een goed budgetadres nabij Manhattan....

Datum van verblijf: juni 2014
Kharry_13, Guest Relations Manager van Super 8 by Wyndham North Bergen NJ/NYC Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Hello Sir,
Thank you for your recent review, and we are sorry you felt that we had the full glass at check in counter. Our reason for this is because of our location close to the highway . This helps to prevent the noise at check-in.

Management,
Super 8

Beoordeeld op 3 september 2013

In Juli 2013 hier 4 dagen verbleven. Eenvoudig, goed hotel dichtbij New York City. Eenvoudig ontbijt. Schone kamers en linnengoed. Het hotel is niet duur en ligt gunstig om een paar dagen New York te bezoeken. De minibusjes van de lijn Paterson - New York stoppen voor het hotel. Voor $ 3 per persoon wordt je in Manhattan afgezet.
In 2015 gaan we weer naar New York en we zijn van plan weer in dit hotel te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 2 juli 2012

goede locatie voor de tweede x geweest en bevalt nog steeds goed, je kan er gratis parkeren. Je zit vlak bij de lincon tunnel. het busje new- york patteron rijd de hele dag om het kwartier, zet je af voor de new york times, hartje manhattan.Het onbijt stelt niet veel voor maar de koffie is goed verse wafel en eitje toast etc dus niet echt te klagen. De meeste hotels geven geen ontbijt dus,,,
De kamers ruim de douche prima!

Kamertip: kamer vragen naar achteren dan heb je minder last van het verkeer
Datum van verblijf: juni 2012
Beoordeeld op 27 december 2011

Omdat de hotels heel duur in New York zijn, hebben we voor dit hotel net buiten New York gekozen. We hebben er zeker geen spijt van gehad.
Het hotel leek meer op een motel, dat wel, maar de kamers waren super schoon. Ook zat je door middel van een shuttle busje zo in New York centrum.
Het ontbijt stelde weinig voor, wat muffins, eieren, koffie. Maar wat wil je met zo'n prijs.
Een bakje koffie, je stapt de deur uit, er komt vrijwel meteen een shuttle busje en binnen een paar minuten ben je in NY, prima te doen.
Als we weer gaan, gaan we zeker weer naar dit hotel!!

Datum van verblijf: oktober 2011