Gratis annuleren tot 21/08/22
HolidayInn.comUS$ 144
Hotels.comUS$ 155
travelup.comUS$ 160
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Hotel ziet er in eerste instantie prima uit. Bedden zijn wel ok, maar vrij smal. Kamer is schoon en word goed bijgehouden. Minpunten zijn dat de waterdruk in de douche wel erg matig is. Je kan er net onder douchen maar echt even ontspannen is er niet bij. Ook is als het 29C is buiten blijft het zwembad dicht vanwege hotel regels ondanks de tropische weersomstandigen. De shuttle service is vaak wel prima, maar we hebben ook meegemaakt dat de ritjes zo ruig waren dat m'n nieren er niet blij van werden.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

Bij aankomst houd je je hart vast: langs de snelweg, behoorlijk desolate omgeving en een wat gedateerde inrichting. Maar schijn bedriegt: het is een prima hotel. Vriendelijk personeel, uitstekende service en schoon. Vanuit dit hotel is het goed te doen om naar Manhattan te reizen, binnen een uur ben je er. Lopend naar de bushalte is geen optie, maar het hotel heeft een goede shuttlebusservice naar het busstation, vrijwel op afroep. Dit busje brengt je ook naar een winkelecentrum, de autoverhuurder of wat maar een beetje in de buurt ligt.
Onze kamer was ruim en schoon. Heerlijke bedden, riante hoeveelheid handdoeken.
Het ontbijt was goed. Ruime keuze.
En last van het verkeer hebben wij op onze kamer niet gehad.

Datum van verblijf: april 2019
Charles P, General Manager van Holiday Inn Hasbrouck Heights-Meadowlands, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Hallo Karinheiloo,
Bedankt voor uw verblijf en het delen van uw ervaring met onze Holiday Inn. We stellen uw opmerkingen over ons hotel en personeel op prijs. We zijn blij dat u van uw verblijf hebt genoten en dat u gebruik hebt gemaakt van ons restaurant voor het ontbijt en het gemak van onze pendeldienst. We hopen dat als je teruggaat naar de VS New York Area, je ons opnieuw zult bezoeken.
Wens jou en je familie de beste wensen,
Charlie Paduch, GM.

Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een super hotel. Lekker rustig gelegen in de buurt van talloze restaurantjes. Om vanaf JFK bij het hotel te komen is nog wel even een tripje. Vanaf JFK een vooraf geboekte gedeelde airlink shuttle genomen tot aan Port Authority, vanaf hier met lijn 163 verder tot Hasbrouck Heights. Bij Williams AV stap je uit en hier is bij de Dunkin Donuts buiten een telefoon waarmee je gratis naar het hotel kunt bellen om je op te halen.
De shuttle van het hotel brengt je naar veel plekken binnen een bepaalde straal.
Vanaf het hotel sta je binnen 30 minuten in het centrum van NY. De buskaarten kun je al in het hotel kopen.
De bedden liggen overigens heerlijk en de kamers zijn netjes en schoon.
Het enige vervelende was de dame met de dreads in de haren bij de receptie. 1 keer een aanvaring met haar gehad en de rest van onze vakantie werden we niet meer vriendelijk begroet o.i.d. Ze had tegen ons en nog 4 andere gasten gelogen over de shuttle bus en toen ik dit zei wuifde ze ons weg.
Het andere personeel deed overigens goed hun best om het je zo comfortabel mogelijk te maken!
Wanneer we weer naar NY gaan kiezen we zeker voor dit hotel!

Datum van verblijf: januari 2019
Charles P, General Manager van Holiday Inn Hasbrouck Heights-Meadowlands, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Hallo simonesT3182KU,
Bedankt voor uw verblijf en het delen van uw exerience van Holiday Inn Hasbrouck Heights, NJ. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf.

Ik wil me verontschuldigen voor de behandeling die u kreeg van een van onze medewerkers. Dit is onze manier van Holiday Inn en deze situatie is aangepakt. We zijn er trots op professionele al onze gasten professionele vriendelijke service te bieden.

Bedankt voor uw opmerkingen, want ze worden allemaal serieus genomen, zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen om onze gasten verder te laten genieten.

Nogmaals, het spijt me en ik hoop dat u ons in de nabije toekomst opnieuw van dienst zal zijn.

De jouwe in gastvrijheid,
Charlie Paduch, GM.

Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Onlangs met 6 volwassenen 6 nachten in dit hotel overnacht. Personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Van receptie tot schoonmaak en alles wat er tussen in zit. Hotelkamers voelen wat vochtig aan. We hebben niet kunnen achterhalen waar dit probleem vandaan kwam. Uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Wil je iets wat er niet bij ligt, doen ze er alles aan om het voor je te maken. Houd rekening met de fooi die je verwacht wordt te betalen, ook bij je ontbijt. Restaurant is prima.
Idd jammer dat er nu aan de weg wordt gewerkt richting NY, maar zodra dit eenmaal gereed is, zal dat de reistijd aanzienlijk verminderen. Nadeel is en blijft dat je bij je bezoek aan NY niet even snel terug kunt naar je hotel. Daarvoor is de reistijd te lang. Tip: indien je later dan 22.00u terug reist, komt de bus bij gate 311 ipv 224. Na 23u rijdt de transfer richting het hotel niet meer, maar lopen Is een minuutje of 10 (veilige omgeving). Alle info is ook te verkijgen bij de receptie overigens.
Wij hadden voor 1 dag een auto gehuurd en zijn daarmee naar Washington gereden. Zeker de moeite waard en een rustpunt midden in ons verblijf. Geparkeerd onder het Ronald Reagan Building. Meteen alle bezienswaardigheden om de hoek. Reken op 4,5 uur enkele reistijd.
In de omgeving van het hotel valt niet zoveel te beleven overigens.

Datum van verblijf: september 2018
Charles P, General Manager van Holiday Inn Hasbrouck Heights-Meadowlands, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Hello,
Thank you for staying and reviewing our Holiday Inn. We appreciate you sharing your experience. There is a bit of a delay getting in and out of NYC due to the route 495 construction. The delay can be up to a half hour. Please plan accordingly to avoid this delay by leaving a little earlier in the morning start you day. Our Front Desk can help you with this information.
Thank you and Best wishes,
Charlie Paduch, GM

Beoordeeld op 13 september 2018

Mooi hotel, goed ontbijt en je kan er ook goed dineren. Maar toch beveel ik het niet aan als je kort in New York ben, het is ongeveer 1.15 uur reizen naar het centrum van New York en dan moet je nog naar waar je heen wil. Ze geven zelf op 30 minuten maar er staat altijd een file bij de Lincoln Tunnel en dat duurt en duurt ook op zondag. Busje is wel makkelijk die breng je naar de bushalte en als je terug komt moet je bellen. En dan komen ze je ophalen.

Datum van verblijf: september 2018
Charles P, General Manager van Holiday Inn Hasbrouck Heights-Meadowlands, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Hello,
Thank you for staying at our Holiday Inn. We are you enjoyed our hotel. I'm sorry for the delay in NYC. They are currently doing construction on the main route into NYC which is causing additional delays. Once in NYC you can get around easily.
Thank you for sharing your experience.
Best wishes, Charlie Paduch, GM