119 US$
Beoordeeld op 22 maart 2018

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Steve G, General Manager van Hampton Inn Nashua, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Beoordeeld op 21 maart 2018

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Kelly M, Director of Sales van Hampton Inn Nashua, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Beoordeeld op 15 februari 2018

Kamertip: Ask for an even numbered room which should face the back of the property for a peaceful night's sleep.
Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 februari 2018

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 januari 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Kelly M, Director of Sales van Hampton Inn Nashua, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018