139 US$
FindHotel139 US$
Hotels.com139 US$
ZenHotels.com173 US$
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Mooi hotel, een beetje buiten de beroemde Las Vegas Strip (gratis shuttle naar de strip)
Professionele en aangename ontvangst!

Mooie kamer maar de badkamer kan wel een "update" gebruiken.
Vele andere hotels op onze rondreis hadden een veel moderner badkamer met inloopdouche enz.

Ontbijt is veruit het beste wat we tijdens onze reis hebben gehad, een aangename afwisseling met het typische "Amerikaanse" ontbijt in de meeste hotels.
Ook zijn er voldoende tafels zodat je niet ergens op een sofa moet ontbijten.
Je krijgt ook gewone borden en echt bestek, geen wegwerpkarton borden met plastiek bestek.
Echter kan het nog steeds niet wedijveren met een degelijk ontbijt in een gelijkaardig hotel in Europa.

Mooie en grote binnenruimte waar het aangenaam vertoeven is (airco!)
Zeer mooi zwembad, niet het doorsnee kleine zwembakje dat je meestal aantreft.

Kortom: prima keuze!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2017

Het is een redelijk centraal gelegen hotel met een gratis bus service naar het centrum, Holywood Planet, op de strip. Je moet wel bellen als je weer opgehaald wil worden de rit is tussen de 5 en 10 minuten afhankelijk van het verkeer. Wij hebben de eerste avond heerlijk gegeten in het Beer Park met uitzicht op de fonteinen van het Cristalpalace Hotel. Ontbijt, bedden, douche, slaap en woonkamer beide voor zien van grote TV waren prima. Gratis WIFI niet makkelijk even aan de receptie vragen die lossen dat op.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 september 2017

Het ontvangst was zeer vriendelijk. En de lobby met de 2 zwanen is mooi. De suite is prachtig! Schoon en alles er op en eraan. Met een grote badkamer! Het ontbijt was goed. Je kon versgebakken omeletten bestellen. En die waren heerlijk! Het hotelbusje brengt en haalt je naar de Strip, voor niks. Het personeel helpt je met alles wat je weten wilt en waar je naar toe wilt. Een hotel geschikt om er heel lang te blijven!
Het hotel heeft elke dag een gratis Happy our voor de gasten. Waar je een drankje en een versnapering krijgt van de leuke bartenter!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 september 2016

Heel goed hotel rustig weg van de strip op de kamer geen last van geluid buiten heel goed geslapen heel goed bed ook heel propere suite het ontbijt was heel goed genoeg keuze en je kunt je eitjes volgens order laten bakken ook pancakes zou het zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen we zouden in de toekomst zeker terug komen

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Embassy Suites Hotels
Alex D, General Manager van Embassy Suites by Hilton Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016

Thanks for reviewing our hotel and for the nice comments!

Best regard,

Beoordeeld op 16 januari 2014

We kenden Embassy Suites aan de Swenson Street in Las Vegas als een goed hotel met uitstekende services. Het verblijf van dit jaar januari heeft van deze indruk niet veel overgelaten., Een zeer rumoerige airco, slecht onderhouden kamer en bovendien een niet correcte zeer hoge hotelrekening hebben ervoor gezorgd dat dit verblijf ook het laatste zal zijn bij dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Embassy Suites Hotels
Michael V, General Manager van Embassy Suites by Hilton Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2014

Thank you for the review and your comments.
I am disappointed that you did have a better experience and I apologize for the maintenance issues your experienced.