24 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com110 US$
Hotels.com110 US$
Expedia.com110 US$
eDreams110 US$
travelup.com136 US$
Trip.com110 US$
Beoordeeld op 29 juli 2019

Grote kamer op de veertiende verdieping met ver uitzicht. Geen koffie en thee faciliteiten wat we verder in Amerika inmiddels wel gewend zijn. Je moet hier overal voor betalen, en niet weinig ook! De gekte en drukte van beneden ben je op de verdieping van de kamer wel meteen kwijt en dat is ook wel fijn, want je loopt kans beneden en buiten snel overprikkeld te raken :-) Wij hebben een keer een burger gegeten en de andere dag Italiaans wat beide keren lekker was. Ontbijt ene keer bij het outlet winkelcentrum South en de andere keer bij Starbucks in het hotel gehaald. Hier betaal je dan wel weer de hoofdprijs.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

Bij de check- in hebben we even moeten aanschuiven. De kamer was ruim en had een gratis kluis. Mooi zwembad met gratis handdoekenservice. De drankjes zijn er wel duur. Het hotel is ook goed gelegen op de strip. We zouden het hotel zeker aanraden.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Casino, eten, service, personeel allemaal goed in orde. Zwembad ook tof. Alleen de kamers zijn dringend aan opfrissing toe, ook de badkamer was nog vuil wanneer we toe kwamen, na dat we dit hadden laten weten aan de kuisploeg was het wel proper.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2018

The mirage is een mooi en groot hotel aan de strip in Las Vegas. Het ligt erg centraal tussen andere grote bekende hotels in; zoals The Venetian en Ceasers. De kamer was schoon en ruim te noemen. We hadden uitzicht op de strip en het dak van the mirage.

Het zwembad was groot en schoon. Een minpunt vond ik dat er te weinig ligstoelen waren. Zeker op zaterdag moest je vroeg komen om een stoel te bemachtigen.

In het hotel zelf zijn voldoende restaurants te vinden. De pizzeria is erg goed en lekker!

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht op de strip.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers en bedden zijn heel ruim, maar de basic badkamer daarentegen is weer aan de kleine kant. Het zwembad is heel fijn vertoeven. Wij gingen vaak ‘s middags pas aan het zwembad liggen en dan is het wel even wachten op een plekje in de schaduw. Wij hebben gebruik gemaakt van het uitgebreide ontbijtbuffet. Heel lekker en gevarieerd!

Datum van verblijf: juli 2018