9 personen zijn dit hotel aan het boeken
eDreams203 US$
Trip.com203 US$
getaroom.com205 US$
Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

De meeste hotels op de strip in Las Vegas hebben of wat buiten en binnen vaak alleen gokken. Behalve de Venetian. Deze heeft een volledige winkelstraat in stijl met water en gondeliers.natuurlijk ook een casino. Maar dit is een bezoek door echt een groot hotel heen. En prachtig in stijl.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 september 2019

Òver de top en fenomenaal, venetiaans hotel met enorme hoeveelheden gokautomaten en speeltafels. Ook als je er niet logeert de moeite waard om erdoor heen te slenteren en rond te kijken. Wij waren erg onder de indruk. De begane grond is al erg onovertroffen, maar de eerste verdieping slaat werkelijk alles, complete gracht met gondels en een zeer realistisch buitenlucht plafond. Dit hotel maakte het meeste indruk op ons in Las Vegas.

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel. Alles is tot in de puntjes afgewerkt.
Heerlijke kamers met super bed. Gordijnen die te sluiten zijn met een druk op de knop naast het bed.
De vorige keer zaten we in de Belaggio, maar dit doet daar zeker niet voor onder. Alleen het uitzicht vanuit de kamer is daar mooier.
Ligging Venetian is prima tov de strip.

Voor wie echt even wil genieten in luxe

Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een goed hotel

Echt Vegas mega groot alles klopt tot in de kleinste puntjes

Beveiliging zeer goed dus geen vreemde mensen door de gangen heen, ook geen lawaai van andere gasten.

Schoonmaak van de kamers zeer netjes

Personeel door het gehele hotel heen erg vriendelijk

Zwembad was wel druk,

Erg fijne ervaring. Bedankt en tot ziens!

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Drie nachten hebben wij in een suite geslapen. Wat een ruimte en van alle gemakken voorzien. Echt genieten en een goede prijs/kwaiteit verhouding. Mooiste en fijnste hotel op de Strip. Je hoeft het hotel niet uit!