TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen maand voor een conferentie in Las Vegas geweest. De week doorgebracht in het aria. Wat een top locatie!

Kamers zijn top, restaurants zijn erg goed!
Aanrader als je in LV bent!

Het geautomatiseerd in en uitchecken zorgt ervoor dat er geen wachtrijen zijn!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 juli 2019

Prachtig hotel met alle voorzieningen. Tal van restaurants, die nogal prijzig zijn. Nergens staat een prijs geafficheerd bij de ingang vh restaurant. Heel vriendelijk personeel, dat je steeds met raad en daad bijstaat.

Beoordeeld op 23 juli 2019

Het hotel is imposant en prachtig. Je wordt hartelijk onthaald aan de balie. Heel fijn was dat we een upgrade kregen naar een tower suite, die absoluut subliem was. De vele keuzes van restaurants is aangenaam maar deze zijn prijzig (wel heel lekker). Spijtig is aan dit hotel dat je als 20 jarige zelf niet een cola mag drinken in de lobby zone. Je mag ook niet dicht bij de poolbar vertoeven om gewoonweg een cola te vragen. Het zwembad was daarentegen zeer mooi en uitgestrekt. De casino is subliem. Wij kijken alvast uit naar een volgend verblijf in dit hotel.

Beoordeeld op 3 februari 2019

Prachtig luxe hotel, prijzig maar dit is normaal in dit segment van hotels in Las Vegas. We waren er 12 nachten en kregen gratis een frigo aangeboden voor de periode van ons verblijf. Waren we heel blij mee daar de minibar kostelijk is. Onze kamer was op de 39ste verdieping waardoor we een prachtig zicht op Red Rock Canyon hadden. We hadden er een heerlijk verblijf. Minpuntje was dat de kamer redelijk stoffig was bij aankomst, dit kon zeker beter. Bij terugkeer zouden we een waarschijnlijk een ander hotel boeken maar dit komt vooral door het grote aantal mooie hotels in Las Vegas.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

Luxe op een ideale locatie op de strip. Super (groot) hotel midden op de strip. Van alle gemakken voorzien........ het Hotel op zich is een van de attracties in Vegas.Let op dat je niet verloren loopt ;).

Datum van verblijf: november 2018