Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
MGM Grand Hotel
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Algotels
Beoordeeld op 11 maart 2022 via mobiele applicatie

Langs buiten ziet het er een impressionant hotel uit, en op de benedenverdieping is het dat ook. Een echt casino gevoel krijg je wanneer je hier binnenkomt. Alleen de kamers vallen een beetje tegen, de schoonmaak laat te wensen over. Niet eo grondig schoongemaakt.

Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 juni 2019

MGM Grand staat er al heel lang - tis ook niet de eerste keer dat ik hier ben. In al die jaren is er maar weinig vernieuwd in MGM Grand. Enige verschil is de mobile check in. Scheelt tijd bij de check-in. Maar verder: het is er druk, druk, en druk. Altijd dezelfde muziek en herrie uit het casino (maar dat is bij alle Strip Hotels het geval. De kamers zijn nog net als 10 jaar geleden. Niets veranderd. Oh ja... waterbesparende kranen! Douchen nog steeds in de badkuip. TV, bureau, prima bed, minibar, nog net als toen.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 mei 2019

Bij binnenkomst merk je al dat dit hotel enorm is, maar de check in verliep erg snel, ruime kamer en alles schoon. Het hotel zelf is zo groot dat je er makkelijk de weg kwijt raakt, het is al een stad opzicht. Eten en drinken in het hotel is behoorlijk prijzig. Alles heb je er van winkels, restaurants tot nachtclub en comedyclub. Wij hebben hier 7 nachten doorgebracht en het was fantastisch.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een prima tijd gehad! Hebben 3 nachten hier geslapen tijdens onze rondreis door Amerika. Kamers zijn groot en hebben alle nodige voorzieningen. Nadeeltje vonden wij wel dat je met heel je hebben en houden door het casino naar je kamer toe moest.

Parkeergelegenheid is wel een stukje lopen vanaf de ingang van het hotel of je moet gebruikmaken van de vallet-parking.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer groot hotel op de strip. We hadden een kamer met twee queen size bedden. Die waren goed en comfortabel. De badkamer was ook goed. Verder een Standaard kamer. Geen balkon. Goede Wi-Fi. Mini bar niet gebruikt en veel te duur. Parkeren kost 15 dollar per dag. In en uitchecken ging soepel. Zeer groot casino. Verder geen last van geluid. Diverse restaurants in het hotel. Er is ook een zwembad . Prima hotel voor een redelijke prijs.

Datum van verblijf: november 2018