TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 mei 2019

Bij binnenkomst merk je al dat dit hotel enorm is, maar de check in verliep erg snel, ruime kamer en alles schoon. Het hotel zelf is zo groot dat je er makkelijk de weg kwijt raakt, het is al een stad opzicht. Eten en drinken in het hotel is behoorlijk prijzig. Alles heb je er van winkels, restaurants tot nachtclub en comedyclub. Wij hebben hier 7 nachten doorgebracht en het was fantastisch.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier een prima tijd gehad! Hebben 3 nachten hier geslapen tijdens onze rondreis door Amerika. Kamers zijn groot en hebben alle nodige voorzieningen. Nadeeltje vonden wij wel dat je met heel je hebben en houden door het casino naar je kamer toe moest.

Parkeergelegenheid is wel een stukje lopen vanaf de ingang van het hotel of je moet gebruikmaken van de vallet-parking.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer groot hotel op de strip. We hadden een kamer met twee queen size bedden. Die waren goed en comfortabel. De badkamer was ook goed. Verder een Standaard kamer. Geen balkon. Goede Wi-Fi. Mini bar niet gebruikt en veel te duur. Parkeren kost 15 dollar per dag. In en uitchecken ging soepel. Zeer groot casino. Verder geen last van geluid. Diverse restaurants in het hotel. Er is ook een zwembad . Prima hotel voor een redelijke prijs.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit is het grootste hotel in Las Vegas met bijna 6000 kamers! Je kunt hier dan ook makkelijk verdwalen vooral in het casino dat zich op de begane grond bevindt.
Bij het inchecken kan het daarom natuurlijk ook goed druk zijn. Wij hadden geluk en er was maar een korte rij bij het inchecken.
Wij vroegen voor een upgrade maar de prijs die ze ervoor vroegen vonden wij te veel, naar overleg met de manager kregen wij een upgrade voor $25,- per nacht. Wij kregen hiervoor wel een super mooie grote kamer.
Het zwembad van het MGM is 1 van de mooiste en grootste in Vegas. Vooral de lazy river is onze favoriet vooral omdat het in Juli makkelijk 40c kan zijn.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018

Het is een mooi hotel, maar een pakje sigaretten voor $ 16 is niet normaal.
1 bier $8 veel te duur.. Eten is ook abnormaal duur.
We hadden de pech dat bij aankomst de lazy river ook nog eens was gesloten ivm onderhoud.

We hadden een upgrade gedaan omdat de baliemedewerker deze aanbood voor $30 extra per nacht. En hij vertelde ons dat we anders uitkeken op een kale muur van een gebouw. De bedden waren goed en de kamer was ruim. Uitzicht was redelijk.

Kamertip: Iets buiten de strip
Datum van verblijf: mei 2018