20 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com145 US$
Expedia.com145 US$
eDreams145 US$
Trip.com145 US$
travelup.com161 US$
ZenHotels.com153 US$
Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

De Mandalay Bay is een gezellig middenklasse hotel, met elke avond live optredens van verschillende rockbands. Goed buffet in het hotel, voor ontbijt, lunch en diner. Daarnaast natuurlijk ook vele andere restaurants, Starbucks etc.
Uitzicht op the Strip. Mooie, grote kamer. Heerlijk zwembad, met golfslag en apart zwembad met sterke stroom om meegezogen te worden. Treintje om snel verder de strip op te komen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 18 november 2018

Inleiding:
We reisden als gezin met vader en drie kinderen door Amerika in de zomer van 2017. Tijdens onze reis hebben we drie nachten in het Mandalay Bay in Las Vegas verbleven. We maakten tijdens ons verblijf gebruik van taxi/Uber. Na een hele goede ervaring die mijn ouders en broer hier hebben gehad, wilden wij nu met z’n vieren nog eens dit hotel beleven. De verwachtingen waren vooraf torenhoog, maar zijn zeker waar gemaakt! Helaas is dit hotel vlak na ons verblijf bekend geworden door het schietdrama waarbij de schutter vanuit dit hotel schoot.
Beoordeling van het verblijf

Het boeken: Toen we het hotel via internet gingen boeken zag het er schitterend en luxe uit op de foto’s. Er waren heel veel foto’s. De prijs viel best wel mee voor z’n hotel. In Nederland zou je voor een gelijkwaardig hotel veel meer betalen.

Aankomst: Toen we aankwamen was het erg heet; bijna 40 graden. Het hotel lag met andere hotels midden in de woestijn. We kwamen met De Uber aanrijden en de entree zag er heel mooi uit. Bij binnenkomst kwam je onder de indruk van het luxe en goudkleurig interieur.
Kamers: Het hotel is erg hoog, wij verbleven op de 28e verdieping. De kamer ziet er erg luxe uit. De badkamer is groot en extreem mooi. De bedden zijn heel goed en je hebt een plek om te werken.

Faciliteiten: Er zijn veel faciliteiten. Er is een heel groot zwembad met golfslag en daarnaast ook een lazy river. Het regime bij het zwembad is streng er zijn namelijk in en om het zwembad super veel badmeesters. Kleine kinderen mogen ook het zwembad niet in. Er is ook een groot aquarium, dat behoort tot 1 van de grootste aquaria van Amerika. Er leven 100 verschillende diersoorten(onder andere haaien) en er zijn totaal 2000 dieren. Je moet er best wel een hoge entree voor betalen. Er is ook een groot casino en een fitness ruimte voor 18+.

Eten en drinken: Als je gewoon een flesje water wilt drinken die in je hotelkamer ligt en daarna de prijzenlijst bekijkt weet je dat je de sjaak bent. Ook voor koffie en thee moet je betalen. Het eten en het drinken is in het hotel ontiegelijk duur. Alleen een flesje water is namelijk al 8$. Om normaal te ontbijten gingen we naar een kleine broodjeswinkel aan de overkant (De Subway), voor je daar aankwam was je zelf al geroosterd door de zon, het is overdag namelijk behoorlijk warm omdat de zon fel schijnt.

Eindoordeel:
Heb je altijd al eens als een filmster willen leven, dan is this the place to be! Wat een amazing hotel waar je voortdurend van verbazing in verbazing valt door de overweldigende luxe! De kosten voor het eten en het drinken en overige activiteiten zijn wel heel prijzig.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Bijna alles is over de top in las Vegas maar dit hotel doet het in stijl. Door de ligging niet overdreven veel mensen. Heerlijk golfslag bad met kunstmatig strand. Fijn dat je bij aankomst niet met je koffers eerst over de vloer van het casino hoeft wat in andere hotels wel het geval is. Wij hadden een ruime kamer met een prima bed en lunch of ontbijt inbegrepen bij de kamer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

We hadden een suite al redelijk ver van tevoren geboekt en daarmee een goede prijs gekregen. De kamer overtrof onze verwachtingen, qua oppervlakte zeer ruim met een geweldige badkamer met duo bad, spiegel met tv, apart toilet en aparte douche. Het bed was heerlijk zacht en het uitzicht over de strip erg mooi. Op de gang hing een sterke wiet lucht hetgeen ons persoonlijk niet stoorde maar wel verbaasde. We zaten aan het einde van de gang dus hadden van de liften of ander kamers totaal geen last. Het was zeer rustig op de kamer. Alle hulde voor het personeel aan de receptie en de medewerkers van de schoonmaak.
We vonden sommige regeltjes nogal lullig; zo moet je betalen als je zelf spullen in de koelkast legt (je kon wel een eigen koelkast bestellen) of de spullen die erin lagen anders deed rangschikken of aan de minibar snacks zat. Ook werd je in het golfslagbad naar het middenstuk gedirigeerd zodat je niet lekker in de branding kon liggen. In het casino hebben we alleen maar verloren dus dat hadden we snel afgeleerd. We hadden een tafel geboekt bij Aureole maar dit restaurant was tijdens ons verblijf gesloten (kregen we op tijd een mail van). De extra resort fee en parkeerkosten zijn overigens ook behoorlijk.
Mandaly Bay ligt aan het begin van de strip dus je moet wat wandelen. Er is ook een tram beschikbaar die je wat op weg helpt. Maar alle luxe en de heerlijke suite maakten alles zeer de moeite waard.
Als je op zoek bent naar luxe voor een redelijke prijs vind ik dit hotel beter dan de overdadige kitsch van sommige 5 sterren hotels op de strip. Eigenlijk mag die 5e ster er best wel bij. En pak vooral een suite!

Kamertip: Als je twijfelt tussen een suite en een standaard kamer kies dan vooral de suite.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, enorme kamers. Hou er tekening mee dat je naast de kamer prijs nog een dagelijkse resort fee betaald van 35 dollar ex vat. Minibar is extreem duur, je kan op de gang voor 3 dollar een drankje uit de automaat halen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken