Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Beoordeeld op 2 juli 2022

Prima hotel met een groot casino. Het zit net buiten de strip dus op een rustige locatie. Aan de overkant van de straat gaat een stadsbus en voor een paar dollar kun je dan uitstappen vlak bij de strip. Je kunt bij alle hotels in Las Vegas ook een taxi pakken. In het hotel zitten verschillende restaurants. Aan de zijkant van het hotel zit ook een prima zwembad. De airco werkt prima op de kamer, het is namelijk warm in Las Vegas. De Kamers zijn prima met een prima badkamer. Omdat het casino voor iedere bereikbaar is moet je ff je pasje laten zien aan de beveiliging als je naar het hotel wilt.

Datum van verblijf: juli 2022
Chris J, General Manager van Gold Coast Hotel and Casino - Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Hello,

We appreciate you taking the time to provide positive feedback from your recent visit and we're already looking forward to your next trip!

Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Kamers zijn wel erg proper, geen frigo, erg jammer. Geen microgolf! Zelfs geen Wi-Fi! Je moet hier voor alles betalen. Zal waarschijnlijk wel op erg veel plaatsen zijn. Shuttle bus naar Las Vegas gaat wel erg goed!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Grote naam maar wat mij betreft zeer matig. Als je de resort tax betaald kan je 1 toestel connecteren met WiFi. Al de rest is betalend !!! Dit is verdorie 2019 !!! Geen shampoo en douchegel gevonden. Geen frigo en dat in een omgeving waar je toch constant fris water bij je moet hebben. Dit kan veel beter !!!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een opgeknapte kamer (nr 650) met uitzicht. 2 volwassen en 2 volwassen kinderen. Koffie apparaat, geen koelkast. Fijn zwembad. Net te ver om naar de strip te lopen (om 23.00 uur een keer teruggelopen, geen aanrader maar was ook niet extreem eng). Hotel shuttle doet er heen 45 min !! over, terug 20. Oplossing is heen een taxi (USD 15) naar bv Caesars Palace en dan de strip aflopen en met shuttle terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Goed, groot hotel met prima kamers. Bedden waren iets minder dan in de andere hotels waar e op de rondreis verbleven. Er is een gratis shuttledienst naar de Strip (ongeveer 1x per 40 minuten). Deze maakt een flinke omweg via een ander hotel naar een winkelcentrum op de Strip. Dit is ook de enige stopplaats op de Strip. Terug is een Uber of lijnbus aan te raden. Wandelen is te doen, behalve in de hitte. Hotel zelf heeft verschillende restaurants en barretjes. Verder onder meer een zwembad en een nette fitnessruimte.

Datum van verblijf: juni 2019