20 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

In twintig jaar is er niets gedaan aan het hotel. De kamers zijn gedateerd en niet echt schoon. T tapijt op de gangen is ronduit smerig. Van de vier liften naar de hogere verdiepingen werken er twee niet, lang wachtrijen en overvolle liften als gevolg. De check in duurt belachelijk lang, meer als een uur in de rij gestaan voor de kamersleutel.

Nooit meer dit hotel

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 maart 2020

Circus circus prima te doen. Niet heel duur. Je slaapt er alleen maar. 10 minuten lopen naar de strip. Dus best dichtbij. De bus stopt voor de deur. En de luchthaven 20 minuten met de übermensch taxi 23 dollar. Mis op de kamer alleen een watermolen,

Datum van verblijf: maart 2020
Emma W, Manager van Circus Circus Hotel & Casino Las Vegas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2020

Thank you for your positive feedback, Bowlen. We appreciate you taking the time to share your experience with us, and are pleased that you had a nice stay.

Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is verouderd en ontzettend benauwd. Er word daar met luchtverfrissers gespoten ,gewoon vreselijk. We hadden alle 4 last van onze luchtwegen. En ik met astma extra medicijnen moeten nemen. Het hotel is aan een flinke opknapbeurt toe.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

Tsja dat dit het goedkoopste hotel op de strip is merk je al snel wanneer je er binnen rondloopt. Zorg dat je sowieso niet in de manor gebouwen terecht komt maar in een van dr twee main buildings. Kamer verder schoon maar hotel ruikt niet fris. Grootste nadeel is dat je hoewel op de strip toch niet ech makkelijk te voet naar centrale strip gaat. Tip; neem 24 uurs ticket voor de Deuce bus die stopt voor de deur en is op basis van hop on hop off. Eten in hotel matig. Beter iets meer te betalen en dan Bijv treasure Island, MGM of NYNy te boeken. Zonder kinderen sowieso niet circus circus boeken.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

We hebben 20 jaar geleden in ditzelfde hotel verbleven, toen nog zonder kinderen. Nu met onze 2 zoons van 15 en 13. Opvallend was dat er in onze ogen de afgelopen 20 jaar niet echt wat aan het hotel gedaan is. 20 jaar geleden was het een niet al te luxe, maar wel netjes, verblijf direct aan de Strip. Nu was het vooral veel vergane glorie: oude kamers, net niet meer echt "spik en span", hotel zelf (casino, lobbby, buffetrestaurant, gangen etc) ook wat armoedig. Leuk was wel het (gratis) buitenzwembad met gave glijbanen. Daar hebben we veel gebruik van gemaakt. En natuurlijk verder goed genoten van Las Vegas. Sla trouwens vooral Fremont Street over, ook al zo ontzettende vergane glorie en de zogenaamd "licht&geluid show" op de ledschermen stelt niet veel voor. Blijf gewoon aan de Strip, genoeg te zien en te doen! Samengevat; wil je met een gezin in het dure Las Vegas op een leuke locatie aan de Strip zitten, dan kun je prima in Circus Circus terecht. Verwacht geen luxe, maar als uitvalsbasis voor een paar dagen Vegas is het oké.

Datum van verblijf: juli 2019