49 personen bekijken dit hotel
Hotels.com163 US$
eDreams163 US$
getaroom.com165 US$
Beoordeeld op 4 september 2019

Gewoon een uitstekend verzorgd hotel, vriendelijke staf. Mooie suites met Jacuzi. Alles schoon. We komen zeker weer. Valet parking goed en snel. Zoals overal een beetje ondoorzichtig om via het casino op je kamer te komen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel! Enorm mooie en grote kamers. Wij hadden er een met strip view echt heel mooi en netjes. Alles is enorm goed geregeld. Enige minpuntje.....WiFi voor twee apparaten en alleen op de kamer. Dat kan echt wel beter voor zo’n hotel

Datum van verblijf: oktober 2018
Adam M, Director of Hotel Operations van Caesars Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear Judithbr,

Thank you for staying with us at Caesars Palace and for taking a moment to share a review of your recent stay with us. Our team members strive to offer outstanding service with a genuine spirit of warm hospitality, and we appreciate your compliments for them as well as your praise for our beautiful grounds and AAA Four Diamond amenities.

Thank you for your feedback on the WiFi allotment, we will continue evaluating this option on an on-going basis to remain competitive with other luxury resorts on the Las Vegas Strip.

Please do think of us when planning your next travels to Las Vegas, and we look forward to having you back again for your next incredible visit.

Warm regards,

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie gehad!! Lokatie is prima, het personeel en animatie is super en erg behulpzaam. Er is voor ieder wat of je nu met gezin gaat of met vrienden. Het is een echte aanrader voor iedereen!!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Adam M, Director of Hotel Operations van Caesars Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Dear Marchia,

Thank you for your excellent review of Caesars Palace. I am truly delighted to learn that our award-winning team provided exceptional service during your stay. We strive to offer a personalized, genuine and authentic experience to each and every guest.

I look forward to welcoming you back to Caesars Palace in the near future.

Warmest regards,

Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gebruik mogen maken van de Diamond check in, heerlijk rustig en erg vriendelijk personeel. Kamer in Augustus tower, gerenoveerde kamer erg mooi en super ruim . Badkamer is net een balzaal, met bubbelbad, douche en ruime wastafel. Heerlijk geslapen in het bed, al met al echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Adam M, Director of Hotel Operations van Caesars Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2018

Dear Guest,

On behalf of our devoted team members at Caesars Palace Las Vegas, we are very grateful to have had the pleasure of serving you on your recent travels to Las Vegas. We are thrilled to hear your wonderful compliments for our ideal location, expansive grounds and the exceptional service of our team members. We hope your travels bring you back to Las Vegas in the near future.

Warm regards,

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik (beiden 25 jaar) stonden nabij het casino om te besluiten of we eerst wat wilden gaan gokken, of eerst een drankje wilden drinken bij de bar. Hier kregen we echter niet lang de tijd voor, omdat na enkele minuten een medewerker van de bar achter ons op niet zo vriendelijke wijze verzocht om door te blijven lopen of het casino te verlaten. Mijn vriend en ik waren ons uiteraard van geen kwaad bewust omdat we beiden ruim meerderjarig zijn. De man zei vervolgens dat minderjarigen niet naar hun ouders mogen kijken vanaf de zijkant van het casino. Mijn vriend en ik waren echter samen op vakantie, inclusief huurauto en eigen hotelkamer dus legden we hem uit dat we beiden 25 zijn. De man lachte ons uit en zei: no way, jullie lijken wel 15 haha. Mijn vriend en ik lijken inderdaad wat jonger dan dat we zijn, maar 15 is zeker overdreven. De medewerker had ook gewoon eerst ons id kunnen vragen voordat hij zijn vooroordeel ventileerde. Vervolgens hebben we de rest van de tijd die we in het casino gespendeerd hebben om de 3 meter ons paspoort moeten laten zien. In andere casino’s hebben we hier geen last van gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018