93 personen bekijken dit hotel
Prestigia.com247 US$
Hotels.com231 US$
eDreams231 US$
Beoordeeld op 11 september 2019

Het Bellagio hotel is eigenlijk het centrum van The Strip. Hier vind je eigenlijk alle grote en bekende hotels. Bij aankomst kan je kiezen voor Valer parking of Self Parking. Je kan op deze manier onbeperkt in- en uitrijden. Wel zo handig. Wij hadden een kamer met strip view. In mijn optiek is dit de extra kosten zeker waard, schitterend om de fonteinen te zien.
Hou er wel rekening mee dat alles wat je aanraakt in de mini bar of bijvoorbeeld de powerbank, direct op de rekening wordt gezet. Dit was bij ons ook het geval, maar is (achteraf) netjes hersteld door Bellagio. De check in duurde ongeveer 15 minuten voor wij aan de beurt waren, en dat verliep prettig. Over de kamer en de badkamer kan ik zeer lort zijn: super! Mooier, ruimer en schoner heb ik zelden meegemaakt. Dit hotel is ook erg druk, maar niet storend. Het hotel is voorzien van diverse restaurants en barretjes, welke verschillen in prijs. Ontbijt buffet wel redelijk duur: 30 euro pp

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Op onze roadtrip deden we ook Las Vegas aan en we gunden onszelf wel wat luxe onderweg. Ja, het is duur maar wat heb ik genoten van onze kamer met fountainview. Ruim, proper, prachtig zicht, uitchecken mogelijk via tv in de kamer dus geen wachtrijen.
We waren er in het weekend dus 's avonds om het kwartier een show met telkens andere muziek en andere effecten bij de fonteinen.
Aan de check-in stond een immens lange rij dus we waren blij dat we de vorige dag al een mail hadden ontvangen voor online check-in. Daar hebben we 5 minuten moeten wachten en zelfs nadien een mail ontvangen met excuses voor de wachtrij.
De zwembaden met ligstoelen zagen er ook mooi uit maar heb er geen gebruik van gemaakt. Er is zoveel meer te beleven in Vegas dan een zwembad.
Ook qua eten hebben we het elders gezocht aangezien net zoals de kamer het eten er ook prijzig is.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Als happy hour hebben ze een kar waarop ze hapjes komen brengen. Je kunt kiezen uit wat er beschikbaar is. Wij hebben lekkere zoete aardappel “chips” gehad met een tapenade. En ook nog een aantal stokbroodjes. De stokbroodjes waren erg lekker belegd.
Ze hadden maar Happy hour cocktails, dus dat is wat karig.
Kosten redelijk, 7,- voor de cocktails en ook voor de keuze items van de kar. Hier krijg je dan 2 stokbroodjes voor.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

Bij het aankomen kan je de fonteinen bewonderen. Een fantastisch schouwspel. Binnen in de lobby grote bloemstukken, een kleurrijk plafond en verder kan je een enige botanische tuin bewonderen die binnen in het hotel ligt en minstens 4 keer per jaar van thema veranderd.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 overnachtingen geweest en wat hebben we genoten. Wat een prachtig hotel! Zeker een aanrader. Prachtige ruime kamer. Het heeft een enorm luxe uitstraling. De medewerkers zijn enorm heb behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2018