99 personen bekijken dit hotel
FindHotel239 US$
Trip.com243 US$
getaroom.com245 US$
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Op onze roadtrip deden we ook Las Vegas aan en we gunden onszelf wel wat luxe onderweg. Ja, het is duur maar wat heb ik genoten van onze kamer met fountainview. Ruim, proper, prachtig zicht, uitchecken mogelijk via tv in de kamer dus geen wachtrijen.
We waren er in het weekend dus 's avonds om het kwartier een show met telkens andere muziek en andere effecten bij de fonteinen.
Aan de check-in stond een immens lange rij dus we waren blij dat we de vorige dag al een mail hadden ontvangen voor online check-in. Daar hebben we 5 minuten moeten wachten en zelfs nadien een mail ontvangen met excuses voor de wachtrij.
De zwembaden met ligstoelen zagen er ook mooi uit maar heb er geen gebruik van gemaakt. Er is zoveel meer te beleven in Vegas dan een zwembad.
Ook qua eten hebben we het elders gezocht aangezien net zoals de kamer het eten er ook prijzig is.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Als happy hour hebben ze een kar waarop ze hapjes komen brengen. Je kunt kiezen uit wat er beschikbaar is. Wij hebben lekkere zoete aardappel “chips” gehad met een tapenade. En ook nog een aantal stokbroodjes. De stokbroodjes waren erg lekker belegd.
Ze hadden maar Happy hour cocktails, dus dat is wat karig.
Kosten redelijk, 7,- voor de cocktails en ook voor de keuze items van de kar. Hier krijg je dan 2 stokbroodjes voor.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 november 2018

Bij het aankomen kan je de fonteinen bewonderen. Een fantastisch schouwspel. Binnen in de lobby grote bloemstukken, een kleurrijk plafond en verder kan je een enige botanische tuin bewonderen die binnen in het hotel ligt en minstens 4 keer per jaar van thema veranderd.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 overnachtingen geweest en wat hebben we genoten. Wat een prachtig hotel! Zeker een aanrader. Prachtige ruime kamer. Het heeft een enorm luxe uitstraling. De medewerkers zijn enorm heb behulpzaam.

Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel met prachtige kamers. Wij hadden een king site kamer aan de kant van de fontein. Heel goed bed, zeer ruime badkamer alles goed schoon. Enige minpuntje is geen koffie/thee op de kamer. Groot zwembad met redelijk aantal ligstoelen. Vriendelijk personeel. Het hotel is wel aan de dure kant in vergelijking met andere hotels aan de strip waar we eerder zijn geweest, maar je krijgt er ook wel wat voor.