12 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 26/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hurb
FourSeasons.comUS$ 403
travelup.comUS$ 413
ZenHotels.comUS$ 436
4.521 - 4.526 van 5.534 beoordelingen
Beoordeeld op 22 september 2011

Kamertip: Make sure to inquire about non-smoking vs. smoking rooms/facilities. Everywhere, and anywhere in the Las Vegas "strip" was extremely "polluted!"
Beoordeeld op 19 september 2011

Datum van verblijf: oktober 2010
Beoordeeld op 18 september 2011

Kamertip: The pool side of the hotel was very loud during an evening concert. I would pick a room with a strip view if peace and quiet is important.
Beoordeeld op 17 september 2011

Beoordeeld op 16 september 2011

Kamertip: Stay away from the side facing Mandalay Bay Beach to avoid the loud concerts there!