35 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Skyscanner.com
Trip.com
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Kamer is groot en de bedden zijn oke, op de kamer is een koelkast en een kluis aanwezig. WiFi op de kamer is goed. Helaas waren er van de 4 zwembaden maar 2 open en die waren helaas ook nog eens gevuld met ijskoud water. Zo erg dat er maar weinig mensen in het water gingen ondanks dat het buiten 38 graden was. Tevens erg weinig te eten aan de zwembaden. Erg slechte zaak als je 38 dollar per dag betaald als resort fee. Klachten van ons en van meerdere gasten doen ze helaas niets mee.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018

positief:
- ruime kamers
- veel en gratis parkeergelegenheid
- aanbod van diverse restaurants
- vanuit de bar op de bovenste verdieping mooi uitzicht op Las Vegas
- wifi werkte super

negatief:
-toch een 15 minuten wandelen naar de strip. Het is uiteraard niet zo leuk wandelen langs de grote banen. Echter hebben we ons nooit onveilig gevoeld.
-eventueel aangeboden hotel ontbijt is een voucher van 8 dollar pp per dag. is uiteraard onvoldoende voor een degelijk ontbijt . Maar wij wisten dit op voorhand.
-winkel in hotel duur bvb voor aankoop van water,.. niet onmiddellijk supermarkt op wandelafstand in buurt.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 20 oktober 2017

De kamer was groot en schoon met een fijne badkamer en een koelkastje erbij en het huishoudelijk personeel was vriendelijk. Maar dat was het enige positieve aan dit hotel.
Het inchecken duurde bijna 1 uur waarbij ook nog eens onvolledige informatie werd gegeven over o.a. de wifi dus daarna nog eens 20 min in de rij gestaan.
Men krijgt voor 2 apparaten toegang tot wifi, wil je meer (bijv.. als je allebei een telefoon en een Ipad hebt) betaal je $15 dollar per dag extra terwijl men al $30 resortfee moet betalen. Bij alle bedragen komt overigens ook nog tax bij.
Het ontbijt is inbegrepen bij de prijs en dat kun je Starbucks halen. Maar omdat iedereen daar natuurlijk naar toe gaat staan er minstens 30 personen voor je in de rij en al te snel gaat het niet want iedereen moet vanalles hebben dus een uur moet je er zeker voor uittrekken, als je het daarmee redt.
Het zwembad zag er in eerste instantie geweldig uit maar 1 gedeelte was doordeweeks afgesloten dus moest je maar kijken of je een plaatsje kreeg om te liggen. En mensen stonden gewoon met de blikjes bier in het water te feesten en dat vonden wij minder.
De indeling van het hotel/casino was niet dat wat je op de fotos te zien krijgt.
Wij hebben voor 4 nachten $600 betaald en dat vonden wij voor het gebodene teveel. Wij komen daarom hier niet meer terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit immense casino hotel heeft zeer goed verzorgde en schone grote kamers +/- 60 m2 (dit zijn de kleinste) maar is toch (logisch) duidelijk op de gokker ingesteld want het gaat er wat onpersoonlijker aan toe.
Naar de Strip is het +/- 20 minuten lopen en de Hoover Dam is +/- 1 uur rijden.
Prijzen zijn door de week spot goedkoop in het weekend duur.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 september 2017

Erg ruime schone kamer met goede bedden. Wifi werkt goed. Zwembaden (4) zijn lekker en 1 is er verwarmd! Shuttle bus naar de strip! p
Prijs zekers buiten het weekend erg aantrekkelijk houd wel rekening met de resort fee die er nog bij komt.

Datum van verblijf: september 2017