2 personen bekijken dit hotel
FindHotel42 US$
Hotels.com53 US$
travelup.com81 US$
Beoordeeld op 9 november 2018

2 grote bedden die gescheiden worden door muurtje. badkamer, was netjes. genoeg handdoeken. matrassen van matige kwaliteit. Heel vervelend was de tijd schakelaar in de bad/wc ruimte.precies 1 minuut om je ding te doen. tv beeld was vertekend door reclame ernaast. service is prima. niet erg luidruchtig. als je niet van muziek houdt moet je kamer niet vlakbij het zwembad liggen. Ontbijt was prima, zorg voor je eigen bekers zodat je koffie lekker warm blijft in de auto. Geen probleem als je die vult. ontbijt kost 10 dollar per persoon. gasten waren zeer kleurrijk. ligt niet ver van centrum taxi naar strip kost ca. 12 dollar

Kamertip: niet te dicht bij het zwembad als je niet van muziek houdt. die staat redelijk hard
Datum van verblijf: november 2018
ejbII, General Manager van Mardi Gras Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Es tut uns leid, dass Sie Schwierigkeiten mit dem Lichtschalter in Ihrem Badezimmer hatten. Unser Haus-und Wartungspersonal wurde zur Inspektion von störungsfreien Schaltern alarmiert. Es tut uns leid für alle Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben.

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Redelijk hotel als het om prijs kwaliteit gaat, verder niets bijzonders.
enigszins veroudert hotel wat wel netjes wordt schoon gehouden.
Als je in Vegas op zoek bent naar een fatsoenlijk bed voor alleen de nacht is dit zeker een optie.

Datum van verblijf: juli 2018
ejbII, General Manager van Mardi Gras Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u de waarde die wij presenteren erkend. Wij zijn trots op een schone, comfortabele en betaalbare alternatief voor de veel duurdere hotels op de strip.

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

De kamer was ruim maar dat is dan ook gelijk het enige pluspunt.
Het zag er allemaal oud en vies uit. De matrassen waren door gelegen. De gordijnen vies en kapot. Ook de vloerbedekking vies en slecht gezogen. Het ontbijt was standaard maar goed verzorgt.

Datum van verblijf: juli 2018
ejbII, General Manager van Mardi Gras Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat je genoten hebt van onze ruime extra grote kamer. We zijn erg trots om in het proces van het installeren van nieuwe tapijt en gordijnen in onze kamers. In feite, vierentwintig kamers van tapijt zal worden voltooid deze week. Wij hopen dat u tijdens uw gehele bezoek aan de Verenigde Staten gelukkige herinneringen hebt gemaakt.

Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

We kwamen 1 nacht vroeger naar Las Vegas dan gepland en besloten hier te logeren voor €85. Het zijn ruime kamers, maar de handdoeken waren niet volledig schoon, het toilet was kapot (liep door en kon niet doorspoelen), er was ruimte voor een kitchenette (er was een ijskast), maar geen microgolfoven. De muren zijn geluiddoorlatend, onze buren hebben om 7u een ochtendavontuurtje gehad.
Wij hadden een kamer geboekt met ontbijt, maar kregen geen info, de medewerker zei dat we geen ontbijt hadden geboekt. De manager heeft dit moeten nakijken. Ontbijt was basic, maar lekker. Personeel is heel vriendelijk. Drankjes aan halve prijs met happy hour van 16u-18u.

Datum van verblijf: juni 2018
ejbII, General Manager van Mardi Gras Hotel & Casino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat uw kamer was comfortabel voor uw korte verblijf en dat u de betaalbare waarde die wij presenteren erkend. Wij zijn erg trots op onze vriendelijke medewerkers. Elk van hen werd geselecteerd voor hun echte achting voor gasttevredenheid. Wij zijn droevig over uw onattente buren en hopen dat globaal u van uw verblijf genoot.

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Mardi Gras is een budget hotel. Volgend eigen zeggen net off the strip in las Vegas, in werkelijkheid is het een 20 -30 minuten wandelen naar de strip. Typisch budget hotel met laatste renovatie in de jaren 80 zo te zien. Ruime kamers lage prijs echter niet helemaal schoon. Lakens zagen er zeker niet fris uit (oude vlekken die er kennelijk niet uitgegaan zijn tijdens het wassen, maar toch....)
Voor 1 nacht prima te doen, ik zo7 er echter niet langer willen zitten

Datum van verblijf: juni 2018