88 US$
BestWestern.com87 US$
Hotels.com88 US$
travelup.com117 US$
Beoordeeld op 29 juni 2016

schoon, goed ontbijt, goede bedden, airco uiteraard. Shuttle naar het vliegveld maar bracht ons ook de volgende ochtend naar de rental car offices. Personeel klantgericht en vriendelijk. goede plek, zeker als je aankomt in Las vegas

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Net als de andere hotels van de keten een hotel met zeer verzorgde en ruime kamers met alles erop en eraan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Goede uitvalsbasis voor een rondreis, weg van de drukte van de Strip. Gratis vervoer naar de luchthaven.

Kamertip: Niettegenstaande de ligging naast de luchthaven is het in de kamer zeer stil. Er liggen oordopjes op het nachttafeltje.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 8 oktober 2015

Hier overnacht na aankomst in las Vegas. Met de hotelshuttle heen en terug. Je moet er wel even op wachten. De shuttle wordt bstuurd door een medewerker die toevallig beschikbaar is. Verder goed hotel met goedevoorzieningen

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 september 2015

Wij hebben hier een nacht geslapen, tussen twee vluchten in.
Bij aankomst 's avonds laat hebben we het hotel gebeld, die direct de shuttle stuurden om ons op te halen. Ook de volgende ochtend terug naar het vliegveld was perfect geregeld.
De kamers zijn schoon en het personeel is zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 12 mei 2014

Zeer goed hotel, met klein zwembad. het ontbijt was prima, je kon zelfs je eigen wafels maken. Behalve de shuttle bus kun je ook heel goed met de gewone bus naar de strip, waar je kunt overstappen op de bus naar de outlet centers of naar freemont street, dag kaart kost 8$

Datum van verblijf: april 2014