Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Geen aanbetaling vereist
travelup.com
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor wo 13 mrt.
Beoordeeld op 23 augustus 2023 via mobiele applicatie

Typisch Las Vegas hotel. Alles ruim en groot. Kamer met king bed is groot met een groot bed. Kamer en badkamer zijn schoon, groot en goed. Uitkijk over de strip. Alles wat je nodig hebt is in het hotel. Gokken, eten en centraal gelegen. Resortfee is wel stevig maar dat is in elk hotel in Vegas en andere grote steden in de USA. Gastvrije receptie en alle personeel. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2023
Venetian Guest Relations, Other van The Palazzo at The Venetian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2023

Dear Extratravel,

We truly appreciate the kind sentiments you have shared of our opulent suites, prime location and abundance of shopping and dining options at The Palazzo. We endeavor to provide one-of-a-kind experiences to our guests with a wide array of amenities and services under one roof, so we are glad that you experienced what we have to offer. We look forward to welcoming you back in the future.

Kind Regards,

Beoordeeld op 3 oktober 2022

Prachtige kamer met uitzicht op The Strip. Al veel gereisd, maar nog nooit zo'n mooie kamer gehad.... Goed onthaal, hygiëne top, goeie bedden. Niettegenstaande het enorme hotel toch stil in de gangen 's nachts. Badkamer formidabel.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 16 januari 2022

check inn met "las vegas sandwich werkt uitstekend. super mooie kamer met top uitzicht. en schoon. ruime suite, goede minibar. super bed. fijne badkamer, eigenlijk niets wat onbrank. schoonmaak iedere dag perfect. handige kluis op de kamer

Kamertip: las vegas sandwich (zie youtube) werkt heel goed
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 28 december 2021 via mobiele applicatie

Super goede prijs-kwaliteitverhouding! Grote, schone en nette suites. Fijne badkamer met douche en bad. Fijne bedden en mooi uitzicht op de Strip vanaf de 30e verdieping. Massa mensen is verspreid bij de vele liften per etages. Parkeergarage (gratis) vol, maar wel altijd plaats.Altijd een aanrader!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 18 november 2019

Geweldige luxe, prachtig hotel en mooie kamers.
Kamers zijn suites, maar geen enorme suites. Gewoon een woon- en slaapgedeelte.
Aan Stripzijde is qua uitzicht het leukst.
Prachtige zwembaden, meer dan 10 in totaal.
Locatie heel gunstig.

Kamertip: Kamers aan Stripzijde zijn qua uitzicht het leukst