Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als je naar Las Vegas gaat is het super om in 1 van de grote bekende hotels te zitten. De suite in de Palazzo was wel top. Heel ruim, netjes, mooi ingericht. We vonden de behandeling door het personeel erg tegenvallen. Je worst afgehandeld als een nummer. Iets vriendelijker had zeker gekund. En ook het zwembad viel tegen. Heel erg druk. Op onze tweede dag was het iets rustiger in het hotel maar werd direct een zwembad gesloten waardoor het nog steeds een mierenhoop was in het zwembad. Al met al prima maar niet top.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Twee jaar terug een slechte ervaring in dit hotel. De service van de receptie was ronduit slecht. Nu een veel betere ervaring. De kamer was dit keer op de 48e etage en daarmee nu wel uitzicht. Het hotel is van alle gemakken voorzien. En de kamer is zeer ruim. Nadeel in Las Vegas is altijd de airco. Gelukkig was de kamer op het noorden en kon de airco uit. Alleen in de badkamer kan dat niet. Als je uit de douche stapt is het gewoon koud. Jammer. Verder een prima hotel midden op de Strip.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Roi E, Guest Relations Manager van The Palazzo at The Venetian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Dear SuperM66,

Thank you for choosing The Palazzo as host for your recent visit to Las Vegas and taking the time to share your experience. I am delighted to hear that you enjoyed your stay overall. I would like to apologize for the level of service you encountered during check in as well as the disappointment with the Air Conditioner in your suite, I will be sure to discuss this with my teams.

You provided such insightful feedback on your Palazzo experience, and I truly appreciate you taking the time to list the moments that were truly memorable.

Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Een enorm hotel met heel veel kamers maar ook heel veel faciliteiten. Shops, zwembaden, restaurants, casino’s en bars. Alles wat je zoekt heb je in het palazzo. De suites zijn de grootste van de Strip, luxe en super netjes. Prachtig uitzicht vanaf de 32e verdieping. Parkeren gratis onder het hotel. Meer dan genoeg ruimte. Zwembaden zijn fijn maar voor ons alleen in de ochtend vroeg. De rest van de dag is het druk en zit men met alcohol en sigaretten in het zwembad. Dat vonden wij jammer. We gingen s ochtends om 7:00. Hotel is centraal gelegen op het bekendste stukje van de Strip.
Kamer werd dagelijks zeer netjes gepoetst en voorzien van alle gemakken. Echt een zeer goede keuze!

Datum van verblijf: september 2018
Roi E, Guest Relations Manager van The Palazzo at The Venetian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Dear Marjolein v,

We endeavor to provide an experience that will provide our guests with unforgettable memories that will last a lifetime. I am beyond grateful that you were able to spend your Vegas trip at The Palazzo.

We certainly look forward to welcoming you back again in the future.

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Echt een supergaaf hotel! Prachtige suite met alles erop en eraan. Prachtige badkamer met bad, douche en twee wastafels. Verder heb je gratis wifi als je ook de resort fee betaalt. Je kunt gebruik maken van de zwembaden van het Pallazo en ook van the Venetian. Wij gingen naar het Venetian zwembad, want dat is de grootste en ligt ‘s ochtends meteen in de zon.

Datum van verblijf: juli 2018
Roi E, Guest Relations Manager van The Palazzo at The Venetian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Janneke7,

It is such a pleasure reading your review; thank you for providing such wonderful feedback! We aim to provide an experience that is second-to-none whether our guests are here for business or pleasure.

Thank you again, and I look forward to welcoming you back for many more visits!

Beoordeeld op 14 juni 2018

Heel goed hotel aan de Strip. Samen met The Venetian is dit obv het aantal kamers het grootste hotel ter wereld (wikipedia). Ondanks dat gaat het in- en uitchecken ontzettend snel, dat laatste zelfs via je telefoon of 1 van de drie tv's op je kamer. De standaard kamer (suite) is al enorm groot, bijna 70m2, en van welhaast alle gemakken voorzien. Er is een zithoek met een grote hoekbank, een bureau en koffietafel. Heerlijke bedden, een grote badkamer met apart toilet, ligbad en douche en ze wordt goed schoongemaakt. Wat wij hebben gemist is een koffie- en theefaciliteit op de kamer. Ook de volledig afgevulde elektronische minibar vonden wij onhandig. Het is vaak erg heet in Las Vegas en dan is het wel prettig dat je een gekoeld drankje kunt nemen en daarvoor niet meteen voor Vegas prijzen wordt aangerekend.
Er wordt behoorlijk wat gefeest in het hotel. Zeker in het weekend kan het rumoer opleveren. Bij onze kamer kwam er ook geluid van feestgangers via het luchtkanaal de kamer in.
Voorts beschikt het hotel over 80 restaurants, een groot casino, talloze winkels en barretjes en met het Venetian (waar je ook van de faciliteiten gebruik kunt maken) samen over wel 10 zwembaden. Het is met recht een resort. Hier kun je je de hele week vermaken zonder een voet op straat te hoeven zetten.
Tijdens ons verblijf aten we bij Tao, Cut, Bouchon en Caneletto. De eerste 2 zijn absolute aanraders. Bouchon en Caneletto zijn ok. Ook bezochten we de show Love van Circe du Soleil in hotel Mirage (overkant van de straat, 10 minuten lopen). Dit was een fantastisch spektakel.
NB: als je een gokje gaat wagen, ga dan eerst langs bij de Grazie members desk. Je krijgt dan punten als je speelt aan de machines en op de tafels. Aan het eind van je verblijf contact je de Casino marketing host over je saldo en wat dat op kan leveren. Het kan zijn dat je korting krijgt op je verblijf, een gratis late check-out oid. Ook kun je je Grazie kaart laten koppelen aan je kamer zodat alle restaurantbestedingen in het hotel die je op je kamer schrijft punten opleveren. Dit laatste echter voor een volgend bezoek aan Las Vegas:-)

Kamertip: Hoge verdieping met uitzicht op the Strip
Datum van verblijf: juni 2018