216 US$
BESPAAR 41 US$
Hotels.com216 US$
getaroom.com225 US$
Beoordeeld op 16 juni 2019

Zeer luxe en grote suite met uiterst luxe aankleding, waaronder spraakbesturing voor verlichting en gordijnen. Ideale check out tijd. 12.00 uur. Gratis toegang tot de zwembaden en geweldig uitzicht over de stad.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wynn Las Vegas
Beoordeeld op 7 maart 2019

Wat een fijn hotel met een fijne sfeer. Je hoeft ook niet zover te lopen naar de liften voor je kamer en de parkeergarage. Erg prettig! Helemaal fijn als je in dit hotel gratis mag logeren via de Wynn slots app!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Wynn Las Vegas
Beoordeeld op 14 oktober 2018

Het hotel is keurig netjes, maar wel duur. Een marmeren vloer in de entree is leuk, maar je hebt er weinig aan.

Kamers zelf vond ik vrij basic. Geen koffiezetter, zodat je niet "concurreert" met de verkoop in het hotel a 8 dollar per kop koffie. Uitzicht was vanaf mijn kamer beperkt, omdat je vooral uitkijkt op het Palazzo.

Heb 400 euro per nacht betaald. Daar komt dan nog 39 dollar resort fee bij, parking fee als je een auto huurt en als je in het hotel ontbijt nog 28 dollar p.p. ontbijt.

Een paar dagen rook het op de gang naar wiet. Vond ik zeer slecht van zo'n luxe hotel.

Kortom: fraai hotel, maar flink aan de prijs en voor minder vind je best wel wat vergelijkbaars. Ook in LV.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 oktober 2018

Wynn is 'n schitterend hotel, maar dan vooral het resort, casino e.d. zelf. Ik heb 390 euro per nacht betaald.

- dat is exclusief 28 dollar voor het ontbijtbuffet (heel goed overigens, soms wel enorme wachttijden)
- exclusief 39 dollar resort fee per nacht, o.a. voor internet dat dan ook nog eens erg traag is.
- kamer is netjes, maar simpel: geen koffie faciliteiten, uitzicht beperkt.

Elders op de Strip heb je voor de helft van het geld hetzelfde.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

De wynn is een zeer mooi hotel mooie kamers goed georganiseerd maar wel zeer commercieel heel eenvoudig koffie zetten
Niet mogelijk moet je naar de starbucks om daar voor 6 dollar koffie te halen
Pinnen in het hotel wordt je ook opgelicht
Ze hanteren daar andere koersen dan het werkelijk zou moeten zijn echt belachelijk
Moet naar downtown om daar te gaan pinnen bij een bank
Daarnaast wilde ik me vrouw verrassen om haar te huwelijk te vragen wat gebeurt er
We hebben magic moments ingehuurd om met een kaart truc iemand te over donderen we hebben restaurant geboekt vervolgens alles goed kregen wij te horen dat het hotel dit wilde alles last minuut gewijzigd naar het bellagio restaunt prime
Bij de fonteinen geweldig onze magic moment mocht daar wel super lux en relax
Wynn heeft hierin zwaar gefaald !
Wij hebben dit kenbaar gemaakt bij de manager kregen we sorry van koud en kil
Dus wynn heeft voor ons zwaar afgedaan
Wil je iets speciaals doen doe dit absoluut niet in de wynn staan nergens open voor koud en kille houding
Terwijl het zo mooi hotel is het probleem in de wynn is dat het dynamische eruit raakt en zijn charme kwijt raakt van het mooie dat in las vegas alles kan dus niet in de wynn
Zeker kamers zijn wel mooi en het hotel
Wij zijn zwaar teleur gesteld in the wynn
Dan het buffet moet ca 1 uur wachten terwijl de tafels leeg staan