11 personen bekijken dit hotel
eDreams156 US$
Travelocity156 US$
Lol.travel163 US$
Beoordeeld op 27 juli 2019

Fantastische kamer, zwembad op 800 meter lopen. Kamerprijs wordt opgehoogd meet "resort fee". Dat is voor het 'gratis' internet en het gebruik van het zwembad. U leest het goed, dan komt er nog tax en toeristenbelasting overheen en voor dat je het weet is de betaalbare kamer een hele dure. Pak je de fles water aan die klaar staat op je kamer dan be je 18$ lichter, ja u leest het goed. Ex tax uiteraard. En 20 % service fee....
Ben je on het zwembad en wil je graag in de schaduw liggen, moet je voor een ligbed met parasol 200$ aftikken. Nee, het is geen schrijffout. Denk erom dat dit hotel op de uiterste zuidkant van de strip ligt. Alles is dus ver weg. En in de zomer is het er uiteraard heet.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Heel erg mooi en luxe hotel, heerlijke ontbijt mogelijkheden en er zijn maar liefst 5 zwembaden waar je gebruik van kunt maken. Kamers zijn ruim en strak ingericht. Ligging is zuidelijk. Vlakbij de strip. Ons uitzicht op de 33e etage was super!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 2 december 2018

Geweldig hotel aan het einde van the strip. De suites waren mooi ingericht en de bedden waren heerlijk! De beste waarin wij tijdens deze rondreis hebben geslapen. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Er zijn meerdere zwembaden. Vanuit het hotel loop je gelijk het casino in. Onder het hotel is een grote parkeergarage. Een aanrader voor iedereen die luxe wil overnachten in Vegas.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Was in kamer 24911
Leek of er een vliegtuig aan het opstijgen was naast mij
Na klacht bij receptie andere kamer...
Same story
Blijkbaar is stilte een luxe die men hier niet kent
Dan betaal je 400 dollar en kan je nog niet slapen zonder oorstoppen
Degoutant
Blijf hier weg

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 september 2015

Tja wat kan je allemaal over Vegas schrijven, alles wat er gebeurt blijft toch in vegas.
Super hotel, wel een flinke wandeling naar het golven zwembad. Ontbijt kan uitgebreid maar ook gewoon een afhaal koffie met klein broodje. Bezoek ook de bar op de 64ste verdieping van het Mandalay Bay hotel, mooi uitzicht over "de strip"

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken