Official Site
Expedia.com79 US$
Trip.com79 US$
Agoda.com84 US$
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht hier geslapen, kwamen de kamer in en bleek het sofa bed niet opgemaakt en er lag ook geen beddengoed, toevallig liep er een kamermeisje die heeft toen netjes het bed opgemaakt. WIFI code werkte niet, klein zwembad, verder prima hotel om 1 nacht te slapen

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Mooi uitgevoerd hotel vlak achter de strip met fantastische suites en uitzicht op tuinen en paadjes met Italiaanse sfeer.
Receptie klantvriendelijk, restaurant (gereserveerd) wilde ons vlakbij zeer drukke tafel zetten of tafeltje in een hoekje met veel lawaai. Uiteindelijk konden we buiten zitten met harde muziek van het zwembad. Suites fantastisch, alles erop en eraan met goed bed!

Kamertip: Vraag een kamer achter aan in het complex, zodat je rustig kunt slapen!
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier hebben we 1 nacht geslapen. Het hotel heeft grote kamers die schoon zijn, een soort keuken maar zonder bestek of borden.
We hadden met z’n vieren een kamer, maar de bedden 2 queenssize bedden zijn eigenlijk te klein voor 2 mensen. Ook waren er geen 4 handdoeken, ik heb daar 2 x over mo eten bellen. Verder alles prima.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Strak, zakelijk maar wel vriendelijk bij het inchecken. Fantastisch grote kamer met 2 ruime bedden, zithoek, eethoek en ruime nette badkamer met prima douche. Redelijk goede gratis WiFi op de kamer. Ook de entree (gang) naar de kamers ziet er keurig schoon en onderhouden uit. Voordeel, Je hoeft niet steeds langs het casino deel om naar je kamer te gaan, kamers zitten in aparte bijgebouwen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018

De kamer is gigantisch groot. De badkamer heeft een aparte douche en bad. Ondanks dat het hotel gelegen is aan een drukke weg en vlakbij het drukke casino heb je geen last van lawaai.

Prijs/kwaliteit super, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018