TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier hebben we 1 nacht geslapen. Het hotel heeft grote kamers die schoon zijn, een soort keuken maar zonder bestek of borden.
We hadden met z’n vieren een kamer, maar de bedden 2 queenssize bedden zijn eigenlijk te klein voor 2 mensen. Ook waren er geen 4 handdoeken, ik heb daar 2 x over mo eten bellen. Verder alles prima.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Strak, zakelijk maar wel vriendelijk bij het inchecken. Fantastisch grote kamer met 2 ruime bedden, zithoek, eethoek en ruime nette badkamer met prima douche. Redelijk goede gratis WiFi op de kamer. Ook de entree (gang) naar de kamers ziet er keurig schoon en onderhouden uit. Voordeel, Je hoeft niet steeds langs het casino deel om naar je kamer te gaan, kamers zitten in aparte bijgebouwen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018

De kamer is gigantisch groot. De badkamer heeft een aparte douche en bad. Ondanks dat het hotel gelegen is aan een drukke weg en vlakbij het drukke casino heb je geen last van lawaai.

Prijs/kwaliteit super, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel. Hele ruime kamer met zitje en mega badkamer. Prachtig zwembad. Ligt op 15 min lopen van de Strip. Gratis parkeren voor je kamer. Je kan er uitgebreid ontbijten( niet inbegrepen)
Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018

Prima hotel, nette ontvangst bij de receptie. Toen naar de kamer. De grootste kamer tijdens onze rondreis. Zeer ruime suite van alle gemakken voorzien. Ruime parkeergelegenheid. Aan het einde van de straat het Bellagio; aan te lopen maar ook makkelijk in de buurt van de strip parkeren. Lekker ontbijten bij Marilyn. We zaten in het gebouw aan de wegkapt, hier waren ze zelfs aan het hakken, maar geen geluidsoverlast in de kamer gehad. Heerlijk zwembad. Faciliteiten om een wasje te doen (wel wasmiddel meenemen); goedkoop! Kortom top!

Datum van verblijf: mei 2018