34 personen bekijken dit hotel
Expedia.com206 US$
Trip.com206 US$
getaroom.com209 US$
Beoordeeld op 26 december 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, centraal en van alle gemakken voorzien. Indrukwekkende lobby, stylish Kamer. Het is een plezier om hier te verblijven. Ik kan het iedereen aanbevelen. Bezoek het casino en ga ontbijten bij Henry.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019

We hadden een mega mooie kamer;
Terrace Studio Two Queen Beds Fountain View .
Het hotel is mega en ligt op een super locatie, echt alles is hier aanwezig.
Als je naar Las Vegas gaat is dit hotel een echte aanrader!

Kamertip: Terrace Studio Two Queen Beds Fountain View
Datum van verblijf: april 2019
2  Bedank 70.092
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Las Vegas wat is het gaaf!!! Dit hotel ligt op een super locatie, midden op de strip, uitzicht op fonteinen....echt heel gaaf. Alles is geweldig hier. Mooie kamers, goede service, lekker eten (Wicked Spoon)

Vond de prijs om ligbedje aan het zwembad te huren wel erg hoog, maar van zwembad hebben we geen gebruik gemaakt tijdens ons verblijf.

Snap overigens ook niet waarom je mag roken in dit hotel.....we leven in 2019.... roken is uit de mode.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

Even een aardig momentje van 2 uur gehad na incheck. Kamer met terras met fountain view geboekt. Sommig kamers hebben stippen op het glas en sommige hebben dit niet. Stippen zorgen ervoor dat je behoorlijk misselijk kunt worden als je lekker op je terras zit en kijkt naar het spektakel in de vijver van het Bellagio hotel. Stippen zitten op het glas. Na een zeer behoorlijke discussie toch een andere kamer kunnen krijgen.
Maar top hotel!!!

Kamertip: top hotel qua ligging. Mooi hotel ook.inmiddels 3x geweest dus ervaring
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel wat een ideale ligging heeft op de strip.
Kamers zijn erg groot, althans de terras studio. Kamer heeft een aparte koelkast.
Zwembad is hip maar niet veel goeie lig mogelijkheden en minimale bediening in vergelijking met Venetian, Bellagio of Caesars. Prijzen van drank in zwembad zijn wederom hoog, duurder dan de eerder genoemde hotels.
Verder een sjieke uitstraling en veel goeie restaurants.
Handig: WiFi is nog steeds beschikbaar bij uber/lyft standplaats.

Datum van verblijf: juni 2019