32 personen bekijken dit hotel
Expedia.com206 US$
ZenHotels.com197 US$
getaroom.com209 US$
Beoordeeld op 19 oktober 2019

We hadden een mega mooie kamer;
Terrace Studio Two Queen Beds Fountain View .
Het hotel is mega en ligt op een super locatie, echt alles is hier aanwezig.
Als je naar Las Vegas gaat is dit hotel een echte aanrader!

Kamertip: Terrace Studio Two Queen Beds Fountain View
Datum van verblijf: april 2019
2  Bedank 70.092
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Las Vegas wat is het gaaf!!! Dit hotel ligt op een super locatie, midden op de strip, uitzicht op fonteinen....echt heel gaaf. Alles is geweldig hier. Mooie kamers, goede service, lekker eten (Wicked Spoon)

Vond de prijs om ligbedje aan het zwembad te huren wel erg hoog, maar van zwembad hebben we geen gebruik gemaakt tijdens ons verblijf.

Snap overigens ook niet waarom je mag roken in dit hotel.....we leven in 2019.... roken is uit de mode.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

Even een aardig momentje van 2 uur gehad na incheck. Kamer met terras met fountain view geboekt. Sommig kamers hebben stippen op het glas en sommige hebben dit niet. Stippen zorgen ervoor dat je behoorlijk misselijk kunt worden als je lekker op je terras zit en kijkt naar het spektakel in de vijver van het Bellagio hotel. Stippen zitten op het glas. Na een zeer behoorlijke discussie toch een andere kamer kunnen krijgen.
Maar top hotel!!!

Kamertip: top hotel qua ligging. Mooi hotel ook.inmiddels 3x geweest dus ervaring
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel wat een ideale ligging heeft op de strip.
Kamers zijn erg groot, althans de terras studio. Kamer heeft een aparte koelkast.
Zwembad is hip maar niet veel goeie lig mogelijkheden en minimale bediening in vergelijking met Venetian, Bellagio of Caesars. Prijzen van drank in zwembad zijn wederom hoog, duurder dan de eerder genoemde hotels.
Verder een sjieke uitstraling en veel goeie restaurants.
Handig: WiFi is nog steeds beschikbaar bij uber/lyft standplaats.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

6 nachten verbleven in 2 kamers in het Cosmo. Onze kamer was een suite. Bij het inchecken kwam het eerste probleem al naar voren, de door ons gereserveerde kamer met premium fountain view was niet beschikbaar. Pas de volgende dag konden we die kamer in. De eerste nacht dus in een standaardkamer doorgebracht. Ter compensatie 50dollar korting. De andere kamer was een suite. Na 2 dagen ontstond er een lek in de badkamer. Direct gebeld voor hulp. Dit duurde echter 20 minuten en ondertussen was de badkamer, de hal en een gedeelte van de woonkamer overstroomd met water. Met veel pijn en moeite een andere suite gekregen, het hotel zat helemaal vol. Dus weer alle spullen inpakken en verhuizen naar een andere kamer. Dat kost zo weer een paar uur dus onze geplande excursie naar death valley verviel hierdoor. Geen enkele compensatie vanuit het hotel behalve excuses.
Het hotel zelf is erg groot. Schoonmaak van de kamers was soms goed en soms waardeloos. Het hotel en casino loopt vol met mrnsen met kinderwagens en kleine kinderen wat behoorlijk afdoet aan de vegas-ervaring. Veel keus in eten en drinkrn maar absurd duur. Gelukkig zitten op 100 meter voldornde wel betaslbare opties.
Volgend bezoek aan Vegas gaat niet het Cosmo worden.

Datum van verblijf: december 2018