26 personen bekijken dit hotel
Hotels.com163 US$
Trip.com163 US$
StayForLong176 US$
Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

$$$$$, zogauw de minibar opent. Een flesje water $14,95 inhoud 250 ml. Echt niet normaal. Hotel verder wel ok. Ruime kamers en mooi uitzicht. Heb hier gezeten tijdens een trade show. Geen slotmachines is wel lekker rustig

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Erg mooi en goed hotel , mooie kamer ,schoon . Met tablet die op de kamer aanwezig is van alles te doen zoals info en roomservice en starbucks bestellen .Beetje jammer dat de laatste avond glazen ,bestek en pannen pas werden neergelegd .

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 3 november 2018

We hadden dit hotel geboekt voor één nacht als tussenstop tijdens onze roadtrip door Amerika.
Het is een goed hotel en dat merk je al als je met de auto aankomt, ze bieden valet parking aan, ideaal, ben je je auto meteen kwijt.
Ook de kamer is van alle gemakken voorzien, een ruime badkamer en keuken.
En dan dat uitzicht, Schitterend!
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018

Een fantastisch hotel, maar helaas, de sinds enkele jaren ingevoerde resort fee is verplicht. Dus ook wanneer je geen gebruik maakt van de voorzieningen (en dit bij het inchecken duidelijk aangeeft) wordt toch een dagelijkse resort fee in rekening gebracht.
Dit bedrag loopt voor een week al gauw op tot ruim 300 dollar. Een hoog bedrag voor iets dat je niet gebruikt en ook niet wil gebruiken. Bij de prijs van de kamer wordt bij boeking deze resort fee verzwegen.

Kamertip: Bij prijsvergelijking van de kamers met de prijs van andere hotels, let op het dagbedrag van de eventuele resort fee. .
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk viel het wat tegen. Veel oppervlakte blingbling maar als je een verder kijkt moet je zelf nog gaan vragen voor 3de bed hoewel er voor 3 geboekt is. Wel prachtig zicht over de stad vanaf het 31ste verdiep.

Datum van verblijf: augustus 2018