42 personen bekijken dit hotel
Hotels.com98 US$
Expedia.com98 US$
ZenHotels.com136 US$
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een aanfluiting. Een uur in de rij om in te checken. WiFi alleen op twee devices. anders 15 dollar per dag (terwijl je met 3 personen bent). Zwembad opent pas 8 uur en sluit om 18 uur. Niet transparant in de kosten. Dat verwacht je niet van zo’n groot hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 juli 2019

De locatie op de strip is echt top, maar de service is belabberd. Allereerst was het echt heel stug personeel, kon geen glimlach vanaf en willen alleen maar een extra tip hebben; hier vragen ze ook gewoon om!!

Eindelijk aangekomen in de kamer, bleek het de verkeerde kamer te zijn dan die we geboekt hadden. We hadden uitzicht op de parkeergarage in plaats van op de Eiffeltoren. Beneden werd aangegeven als er problemen zijn kan je even bellen. Nou dat deed ik dus, werd ik doorverbonden met het Caesar hotel bij de receptie, zij verbonden me weer terug door, en vervolgens gingen ze het even vragen en controleren. 15 minuten in de wacht aan de telefoon gewacht, maar niemand die terug kwam. Naar beneden gelopen om het te regelen. Hierop boden ze zelfs geen excuses aan.

Toen ik in de douche stapte kreeg ik hem in eerste instantie niet werkend. Aan de knoppen bewogen getrokken maar veel water kwam er niet uit. Wederom gebeld en ze zouden direct iemand langs sturen. 20 minuten later was er nog niemand geweest, dus opnieuw gebeld. Nu werd er uitgelegd hoe je hem zou moeten aandoen. Blijkt dus een echt Franse douche te zijn, aldus het hotel.

Pluspunt je kan zelf uitchecken dus hoeft niet bij een chagrijnige medewerker te staan. Voor het geld wat je hier kwijt bent zijn er zoveel mooiere en betere hotels beschikbaar op de strip!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 juli 2019

2 niet roken kamers geboekt en nu liggen we toch op 2 stink kamers. Rara. Waardeloos. Overigens ziet het hele hotel er uit als vergane glorie. Heel vies allemaal. Doodzonde dat we hier zo’n eind voor gevlogen hebben.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

Typisch groot hotel in Las Vegas . Kamers zeer ruim met fraai uitzicht. Badkamers schoon en groot.
Goede bedden.
Lastig goed ontbijt te vinden. In kamer was ontbijt inbegrepen, was echter alleen een zoet broodje met koffie .
Goed hotel voor congres of kort verblijf.

Kamertip: niet alle kamers hebben uitzicht
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

We waren hier voor een kop koffie. Leuk om een keer te doen maar waanzinnig duurt in de nagemaakte eiffeltoren. Is ook meer als restaurant bedoeld.

Een keer gedaan maar daar blijft het bij. De koffie was wel goed.

Datum van verblijf: november 2018