Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Super!
Heel aangename ervaring.
Fantastische herinnering...
Leuk en zeer veilig. Echt a boys thing & de vrouwen mogen kijken en fotos maken alsook zelf schieten :)

Datum van activiteit: november 2019
lvscalexis, Manager van Las Vegas Shooting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

We appreciate you taking the time to write us a 5 star review. It was such a pleasure shooting with you. We welcome men and women to join in on the fun. Firearms are as much a women thing as it is a man thing. Please let us know if you would ever like to come back in for some Brass Therapy!

Beoordeeld op 6 oktober 2019
Beoordeling van: First Base

Geweldige service. Netjes opgehaald en terug gebracht naar het hotel. Vriendelijk personeel. Wij hebben een leuke ervaring gehad dankzij Jay. Het was zo leuk, wij gaan morgen weer.

Datum van activiteit: oktober 2019
lvscalexis, Manager van Las Vegas Shooting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Thank you so much for the 5 star review. Please let us know if you are ever back in Las Vegas, we would love to shoot with you again!

Beoordeeld op 19 september 2019

Top! Goed geholpen door het aanwezige personeel, Cyrus was onze begeleider. Het was onze eerste ervaring met pistolen en geweren maar hij heeft het top geregeld voor ons! Super leuke ervaring en zeker de moeite waard.
De gratis haal en breng service is de kers op de taart.

Datum van activiteit: september 2019
lvscalexis, Manager van Las Vegas Shooting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2019

Thank you so much Stefan for choosing us to shoot with. We hope that you get a chance to come in again in the near future.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Werden netjes ontvangen, goede regels waar ook strak aangehouden wordt. (Denk aan dat een van de ouders mee moest.)
Geen gekkigheid verder, goede controle.
En men weet wat de kinderen willen (verwijzing naar Fortnite en Call of Duty).

Datum van activiteit: augustus 2019
lvscalexis, Manager van Las Vegas Shooting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Thank you so much for taking time to write us this amazing review. Please let us know if you are ever back in Las Vegas and would like to come back in for some Brass Therapy.

Beoordeeld op 15 augustus 2019
Beoordeling van: First Base

We hadden nog nooit geschoten, dus waren wat zenuwachtig. De ontvangst was zeer vriendelijk en de faciliteiten zijn zeer netjes en aangenaam. We kregen een volledige uitleg en er lag veel nadruk op veiligheid, wat geruststellend was. Onze instructeur Cyrus was een toffe en zeer aangename jongeman, die veel uitleg en instructies gaf. Hij begeleidde de kinderen (11 en 14) ook zeer goed.
Iedereen heeft er van genoten; we vonden het een zeer aangename ervaring die je bij ons thuis moeilijk kan hebben. Niet voor elke dag te doen, maar wel zeer leuk.

Datum van activiteit: augustus 2019
lvscalexis, Manager van Las Vegas Shooting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Thank you for taking time out of your day to write us a 5 star review. We loved having you shoot with us, it was a fun experience for us as well. We hope to see you again soon, and please share any pictures that you took at the range. We would love to see them.