Van tevoren boeken

vanaf 84,49 US$
vanaf 59,99 US$
vanaf 199,99 US$
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Over de Strip moet je gelopen hebben. Hij is 4 Mile lang. Vooral s avonds veel verlichting en veel menden. Veel gokmachines in de hotels en veel restaurants

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Leuk stuk las Vegas. Alle grote bekende hotels zijn te zien en te bezoeken. Ook veel restaurants en vermaak. Hoort echt bij Vegas.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 26 november 2018

Zoveel ge doen dat je het spoor bijna bijster bent. Maar ik had dit zeker niet willen missen op onze rondreis

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 16 november 2018

Vooral bij avond is het de moeite waard, de fonteinen, lichtshows en uitkijken op de Eiffeltoren. restaurants zijn aan de prijs. Als je geen grote trek hebt gewoon wat bij een stalletje eten. Er is zoveel te zien, dat je het beste wandelschoenen aan kan doen. Die strip is verdraaid lang als je alles wil zien. Hebben een rondleiding gehad met Pink toers of zoiets. was erg leuk. dankzij haar zijn we bij de Fremont strip gekomen. Bij de pawnshop en het kapelletje van Elvis Presley en nog veel meer. weet niet wat het kost zat bij de reis.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 6 november 2018

Als je hier loopt zie je de gekte die Las Vegas heet, niets is te gek en alles lijkt te kunnen, wel jammer van de vele dakloze mensen die her en der liggen.
Als je de strip helemaal tot de Sign loopt en via de andere kant weer terug zie je een andere kant van de strip, veel leegstand en ook een casino kan dus Failliet gaan.

Datum van activiteit: mei 2018