19 personen bekijken dit hotel
eDreams82 US$
Expedia.com82 US$
Trip.com87 US$
Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Om te beginnen sta je in de rij bij het inchecken. Stoffige kamer, badkamer vol met haren van de vorige bezoeker (na een expliciet verzoek daar iets aan te doen, was het iets beter). De zithoek lag vol met etensresten. WiFi werkt zo af en toe, maar niet op twee devies (zoals beloofd). Geen koffie of theefaciliteiten op de kamer. Openbaar parkeren op veel te grote afstand. Het ontbijt werkt met vouchers en bijbetalen is waarschijnlijk (9 dollar tegoed, thee = 3,5 dollar) en neem wel je paspoort mee, want dat wordt gecheckt. Dan de voordelen: als roker kun je een kamer nemen waarop gerookt mag worden. Veder is het net als die andere 100-den hotels in het centrum en heeft het een flink casino. In 1 woord: waardeloos!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel met schone ruime kamers. Fijne schone badkamer en prima bedden. Wij hadden uitzicht op de highroller en de winkels beneden. De entree is niet bijzonder in het hotel. Personeel is aardig en behulpzaam. Super ligging. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 maart 2019

Ballys is average with below average gambling .lahblahblahwedjfnognsdofinwrgoiefnwsodfnefolnwsdlsdnvowdwkvnwdoladfogdmngolsnfwsofnmsdsfolvnvsdolfnmwdovwdnmowvnvwdomnwmddofvkwnfoiwnsijnoifunweofuwengfoiiwjenfwioefnweiogfwneowenfweoifnweeoifnweoifjijn

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Caesars Entertainment
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Hier 5 nachten in het hotel geslapen in juni 2018. Inchecken ging redelijk vlot, en vriendelijke dame achter de balie. Hotel is centraal gelegen op de Strip en heeft een binnendoor verbinding met Paris Hotel en Casino, waarmee ook de parkeergarage gedeeld wordt. Kamers ruim en schoon evenals de badkamer.
Mooi voldoende groot zwembad, maar een fikse wandeling vanuit het hotel om er te komen.
In het hotel hangt een prettige sfeer. Een nadeel vond ik wel dat er geen internet hoek was om bijv. online in te checken e.d. De congierge wilde dat wel voor ons doen, maar die was er niet meer om half 10 's avonds ( het tijdstip vanaf wanneer we konden inchecken!). Verder heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Doordeweeks betaalbaar hotel.
Vergeet niet dat je 35 dollar resortfee per nacht moet betalen plus parkeergeld. Dat is bij alle hotels in Las Vegas.
Wij hadden, volgens onze kids, op de ouderwetse manier bij de frontdesk kamers geboekt. Was iets goedkoper en sneller geweest via booking.com.
Ondanks dat er geen grote converentie was in Las Vegas hadden wij 1 van de laatste kamers.
Kamers erg groot, heel schoon, prima bedden en een heerlijke grote douche.
Geen spectaculair hotel qua inrichting maar gezien perfecte locatie en prijs zeker een aanrader.

Kamertip: Rookvrije kamers
Datum van verblijf: juni 2018