19 personen bekijken dit hotel
eDreams76 US$
ZenHotels.com156 US$
Expedia.com71 US$
Beoordeeld op 9 oktober 2019

In de avond de toren bezocht. Heel bijzonder om de stad zo te zien en vooral de neonverlichting draagt bij aan de sfeer van de Strip. Voor degene die durft; je kunt hier bungyjumpen. Je kunt hier ook eten of een drankje bestellen. Maar zeker hier boven in de toren een kijkje nemen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 september 2019

Las Vegas, en dan dit iconische hotel. Wat een belevenis. Erg druk (logisch), en daardoor lang wachten bij de incheck balies. Kamer goed, niks bijzonders. Leuk uitzicht op de strip wat verderop.
Parkeren in dit hotel is gratis.
Locatie t.o.v. ‘the action’ is redelijk. Best een eindje lopen.
Casino en restaurants in Stratosphere bij de hand, en gaan 24u door. Heel aardig (bedienend) personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Na 7 jaar terug in Las Vegas. Ook terug in het Stratosphere hotel. Er is veel veranderd in het Hotel. Alles veel duurder en niet beter. Een bezoek aan de toren was gratis niet 18 dollar. Nee dus. Dus via de bar naar 107. Dat is gratis. Daar vandaan naar bovenbenen naar buiten. Dan is het voor niks. Beter.
Buiten voor de deur erg veel zwervers. Niet leuk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019

De Stratosphere is Best Western Premium geworden. Maar dat mag deze naam absoluut niet voeren. Het is meer een Best Western Basic maar dan ook wel zeer slecht. Normaal verwacht je van een Best Western Plus of Premium wat meer, maar dat is hiet bij de Stratosphere in het geheel niet. Voor alles moet je extra betalen !!!
Wij zijn al diverse keren hiervoor in dit hotel geweest en altijd naar volle tevredenheid maar dus is het echt slecht en we zullen ook niet meer terug komen.

Kamertip: Neem hier geen kamer als je een Best Western gewend bent wan dan kom je bedrogen uit
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019

Let op! Foto's zijn van de nieuwe kamers, standaard krijg je de oude variant. De bedden zijn daarvan prima maar de kamer is erg stoffig. Heb je een stof allergie dan is dit voor meerdere dagen heel erg ongeschikt. En ondanks dat de kamer een stuk schoner kom zijn is de locatie wel heel geschikt. 10 minuten lopen naar de monorail en de strip is prima te bezoeken zonder dat je de hoofdprijs voor een hotel hoeft te betalen.

De prijzen kunnen per week erg verschillen. Is er ook een beurs? Dan kunnen de prijzen verdrievoudigen! Plan dus handig en kijk de prijzen goed na, bedenk dat alles in Las Vegas geld kost (en dan reken ik het gokken nog niet eens mee!)

Kamertip: Oude kamers zijn stoffig en echt oud!
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken