Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Na 7 jaar terug in Las Vegas. Ook terug in het Stratosphere hotel. Er is veel veranderd in het Hotel. Alles veel duurder en niet beter. Een bezoek aan de toren was gratis niet 18 dollar. Nee dus. Dus via de bar naar 107. Dat is gratis. Daar vandaan naar bovenbenen naar buiten. Dan is het voor niks. Beter.
Buiten voor de deur erg veel zwervers. Niet leuk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019

De Stratosphere is Best Western Premium geworden. Maar dat mag deze naam absoluut niet voeren. Het is meer een Best Western Basic maar dan ook wel zeer slecht. Normaal verwacht je van een Best Western Plus of Premium wat meer, maar dat is hiet bij de Stratosphere in het geheel niet. Voor alles moet je extra betalen !!!
Wij zijn al diverse keren hiervoor in dit hotel geweest en altijd naar volle tevredenheid maar dus is het echt slecht en we zullen ook niet meer terug komen.

Kamertip: Neem hier geen kamer als je een Best Western gewend bent wan dan kom je bedrogen uit
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019

Let op! Foto's zijn van de nieuwe kamers, standaard krijg je de oude variant. De bedden zijn daarvan prima maar de kamer is erg stoffig. Heb je een stof allergie dan is dit voor meerdere dagen heel erg ongeschikt. En ondanks dat de kamer een stuk schoner kom zijn is de locatie wel heel geschikt. 10 minuten lopen naar de monorail en de strip is prima te bezoeken zonder dat je de hoofdprijs voor een hotel hoeft te betalen.

De prijzen kunnen per week erg verschillen. Is er ook een beurs? Dan kunnen de prijzen verdrievoudigen! Plan dus handig en kijk de prijzen goed na, bedenk dat alles in Las Vegas geld kost (en dan reken ik het gokken nog niet eens mee!)

Kamertip: Oude kamers zijn stoffig en echt oud!
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten geslapen. Mooie gerenoveerde kamer op de 21ste verdieping. Bedden waren lekker en badkamer was mooi. Krijgt korting om de toren in te gaan. Wel iets verder van de strip af. Gratis parkeren en valet service wat sinds een jaar bij bijna alle hotels wel geld kost. ( Planet Hollywood/Venetian zijn wel gratis)

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Wij verbleven tijdens onze roadtrip een aantal nachten in de Stratosphere. Wij kozen voor dit hotel omdat het onderdeel is van Best Western en wij hier alle hotels hadden geboekt tijdens onze trip.
Het hotel bleek deels in de stijgers te staan bij onze aankomst. Bij het inchecken stond een rij van 45 min á 1 uur! We hadden een lange rit gehad en moesten daardoor lang wachten. Bij het inchecken konden we upgraden naar een kamer die hoger in de toren was met een gratis koelkast en koffiemachine. Prima, maar wat bleek. De kamer was naast de liftschacht, die je constant hoorde en de airco maakte zoveel lawaai als of er een vliegtuig naast je bed aan het opstijgen was. De kamer was gerenoveerd volgens de site maar de badkamer was klein en niet goed afgewerkt daarnaast waren er op de meubels verschillende gebruikssporen in de kamer van vorige gasten.
Daarbij komt ook nog dat je ver van de originele strip af zit. In het casino stinkt het naar rook, staat de muziek veel te hard en is het personeel niet erg sociaal.

Kamertip: Zoek een ander hotel.
Datum van verblijf: september 2018