22 personen bekijken dit hotel
Expedia.com76 US$
ZenHotels.com155 US$
Hotels.com76 US$
Beoordeeld op 14 januari 2019

Let op! Foto's zijn van de nieuwe kamers, standaard krijg je de oude variant. De bedden zijn daarvan prima maar de kamer is erg stoffig. Heb je een stof allergie dan is dit voor meerdere dagen heel erg ongeschikt. En ondanks dat de kamer een stuk schoner kom zijn is de locatie wel heel geschikt. 10 minuten lopen naar de monorail en de strip is prima te bezoeken zonder dat je de hoofdprijs voor een hotel hoeft te betalen.

De prijzen kunnen per week erg verschillen. Is er ook een beurs? Dan kunnen de prijzen verdrievoudigen! Plan dus handig en kijk de prijzen goed na, bedenk dat alles in Las Vegas geld kost (en dan reken ik het gokken nog niet eens mee!)

Kamertip: Oude kamers zijn stoffig en echt oud!
Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Hier 3 nachten geslapen. Mooie gerenoveerde kamer op de 21ste verdieping. Bedden waren lekker en badkamer was mooi. Krijgt korting om de toren in te gaan. Wel iets verder van de strip af. Gratis parkeren en valet service wat sinds een jaar bij bijna alle hotels wel geld kost. ( Planet Hollywood/Venetian zijn wel gratis)

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Wij verbleven tijdens onze roadtrip een aantal nachten in de Stratosphere. Wij kozen voor dit hotel omdat het onderdeel is van Best Western en wij hier alle hotels hadden geboekt tijdens onze trip.
Het hotel bleek deels in de stijgers te staan bij onze aankomst. Bij het inchecken stond een rij van 45 min á 1 uur! We hadden een lange rit gehad en moesten daardoor lang wachten. Bij het inchecken konden we upgraden naar een kamer die hoger in de toren was met een gratis koelkast en koffiemachine. Prima, maar wat bleek. De kamer was naast de liftschacht, die je constant hoorde en de airco maakte zoveel lawaai als of er een vliegtuig naast je bed aan het opstijgen was. De kamer was gerenoveerd volgens de site maar de badkamer was klein en niet goed afgewerkt daarnaast waren er op de meubels verschillende gebruikssporen in de kamer van vorige gasten.
Daarbij komt ook nog dat je ver van de originele strip af zit. In het casino stinkt het naar rook, staat de muziek veel te hard en is het personeel niet erg sociaal.

Kamertip: Zoek een ander hotel.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Rip off . Strat geboekt lekker goedkoop zou je zeggen , tot dat je aan de inschrijf balie staat ! Had drie nachten geboekt , daar kwam nog f 47 dollar per nacht bij zogenaamd voor gebruik van de voorzieningen van het hotel die zijn er dus niet veel WiFi is helemaal ruk 5 dollar betalen om in de toren enz enz rip off dus , tip neem gewoon een hotel motel achter de strip .

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018

Prima hotel, jammer dat we een kamer hadden aan de achterkant van het hotel. Hierdoor weinig uitzicht vanaf de hotelkamer. Kamer welke we oorspronkelijk hadden geboekt was niet meer beschikbaar (2-pers kamer), kregen daarom een 4-pers kamer.

Datum van verblijf: juni 2018