10 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
StayForLong
Beoordeeld op 3 juni 2019

Geweldig hotel, echt een aanrader! De kamers zijn bijzonder groot en prachtig ingericht. Je kan de kamer met een tablet besturen (gordijnen sluiten, licht bedienen, muziek aanzetten etc.). In de badkamer een aparte douche en bad, dubbele wastafel en televisiescherm. Toilet in een aparte ruimte. Heerlijk geslapen in het ontzettend ruime bed.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier van 11 maart tot 18 maart. Wat een fantastisch hotel. Personeel uitermate vriendelijk en professioneel. Hier ben je van s’morgens tot s’nachts gelukkig. Love this place!! Love Las Vegas!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik was hier voor een conference. Encore is het tweeling hotel van de wynn. Het ligt handig op de strip maar op het uiteinde dus niet in de gekke drukte. Betere kamers ook dan de wynn vind ik. Ik had zelfs een handige Alexa op de kamer. Concierge service is zeer handig om uitstappen of restaurants te regelen. Overal leuke vriendelijkheid ook al blijft het allemaal Amerikaans oppervlakkig. Ontbijt in le jardin was aangenaam.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst onmiddellijk hulp om auto uit te laden en koffers naar kamer te brengen. Zeer korte inchecktijd. Zeer ruime mooie en sjiek ingerichte kamers met alle faciliteiten. Door halfmaanvormige architectuur van het hotel heb je vanuit de kamers een zicht op zowel de strip als het hinterland met luchthaven. Vond het leuk om vliegtuigen te zien landen.Mooie zwembaden met voldoende ligbedden. Ook winkels en restaurants in het hotel zijn van hoog niveau. Hotel ademt klasse uit.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 25 juli 2018

Ik heb in meerdere mooie hotels gezeten, maar de Encore Tower Suits, staat zeker in mijn top 10 Geweldige kamers, die van alle luxe zijn voorzien. Erg goede service en onwijs vriendelijke personeel. Volgende keer in Las Vegas wordt het vast en zeker weer het Encore hotel!

Een klein minpuntje is de locatie: Het Mandalay Bay en het Bellagio liggen volledig aan de andere kant van de Strip.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken