37 personen bekijken dit hotel
Expedia.com109 US$
eDreams109 US$
travelup.com114 US$
Beoordeeld op 27 november 2019

Hotelkamer was proper maar spijtig dat er geen frigo en geen koffiemachine aanwezig waren op de kamer. Voor de koffie moesten wij naar Starbucks. Het was wel een stillere kamer want toch 2 nachten goed geslapen.

Beoordeeld op 19 oktober 2019

Heel mooi hotel. Net zoals andere hotels aan the strip is de begane grond een en al casino. (mag je ook roken) Kamers zijn groot en netjes. Bedden liggen goed. Wij zaten op de 3e verdieping en hadden dus niet een mooi uitzicht. Super leuk hotel. Mooi zwembad maar we vonden het water niet uitnodigend om erin te gaan. Het leek niet schoon en leek troebel te zijn. Dit hebben we trouwens bij meerdere hotels in onze roadtrip gezien. Verder zou ik dit hotel wel aanraden. Het dinerbuffet vonden wij ook goed. Veel keuze voor een betaalbare prijs.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het gezelligste hotel op de strip. Rustig en mooie uitstraling. Veel hotels van binnen bezocht. Luxor had voor ons als enige de sfeer van gezelligheid ruimte en rust. prachtig zwembad. Water voelde alleen niet schoon. Mijn man kreeg ook meteen Eczeem. men zit in het water met drank. dat vonden wij nergens voor nodig. Goede ligging. Grote kamers. Dagelijkse schoonmaak. Is redelijk goed schoon. Heerlijke bedden. Vriendelijk personeel. Helaas geen koelkastje of koffie automaatje om zelf koffie te zetten. Dat is wel een gemis. Parkeren gaat met je kamer toegangskaart en is geldig in alle mgm parkeergarages. Kosten 10 dollar per dag. naast het resort fee van 35 dollar per dag.
Ontbijt gehad in het buffet restaurant. Erg goed maar wel een dag allebei diaree na het ontbijt. Goede koffie, engels ontbijt, omelet balie waar je zelf je omelet kunt samenstellen, Chinees ontbijt. Vleeswaren en kaas bar. Heerlijk vers fruit en dessert bar. Wel prijzig. Vrijdag zaterdag en zondag is er geen ontbijt maar brunches en dat is echt te duur. 2 personen 43 dollar per dag om 54 dollar voor brunch. Wel all you can eat buffet. Andere restaurants zijn wel goedkoper maar dan heb je geen all you can eat en als je 2 koppen koffie lust ben je toch al gauw meer kwijt dan bij the buffet.

Tip. Als je de hele strip wilt Afgaan. Doe dit dan in delen. Wij hadden een auto omdat we ook naar the Hoover Dam zijn geweest en Grand Canyon. Pak eerst de ene helft en dan de andere helft. Wij startte vanaf luxor en liepen tot hotel Paris. De dag erna met de auto naar het shopping centrum fashion show aan het eind van de strip. Daar gratis parkeren en teruglopen ook weer tot hotel Paris. Dagen erna hetzelfde verhaal aan de andere kant van de strip. Als je het zo doet heb je tijd genoeg om alles te zien. Want er is echt heel veel te zien als je goed kijkt en alle hotels bezoekt. De meeste hotels hebben binnen ook het thema van de buitenkant naar binnen doorgetrokken maar je moet vaak wel even het hotel goed in om het te vinden. Is echt ontzettend mooi. Als mensen zeggen Las Vegas is leuk maar niks bijzonders dan hebben ze echt niet goed gekeken. Taxi is erg duur. Vanaf luxor tot the Venetian is 15 dollar. Wel goedkoper dan een auto maar dan heb je wel vrijheid. Mocht je ontbijt te duur vinden dan adviseer ik gelijk boodschappen te doen bij een Walmart en daar ontbijt spullen en frisdrank, alcohol te kopen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

We hadden een upgrade gekregen , dus een betere kamer dan degene die we hadden geboekt. Het hotel is één van de meest budgetvriendelijkste op de strip. Je kan vlakbij de bus nemen en zo kom je al een heel eind op weg.

Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel maar niets bijzonders. Kamer en badkamer zijn prima maar verouderd en niet top schoon. Wij hebben 2 nachten in the Mirage geslapen en 2 in het Luxor. Ik vond the Mirage persoonlijk beter qua hygiëne en faciliteiten. Locatie is overigens prima, ligt aan de strip.

Zwembad zijn ze aan het verbouwen dus de helft is maar geopebd (sept 2019).

Het is echt een groot doolhof! Na 2 nachten moesten we nog steeds goed kijken waar we door moesten om uit het hotel te komen (je moet door het Excalibur om op de strip te komen). Bewegwijzering kan beter!