TripAdvisor

vanaf 68,00 US$
vanaf 77,00 US$
vanaf 135,00 US$
Beoordeeld op 17 februari 2019

Je rijdt met de auto 10 miles door een prachtige omgeving.
Er zijn parkeerplaatsen gemaakt waar je kunt stoppen om te gaan wandelen of berg beklimmen.
Mooi om vanaf de top op las vegas te kojken.kijken.
En kun je slecht lopen of helemaal niet dat is zelf de rit al spectaculair.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 3 februari 2019

Mooie canyon op een boogscheut van Las Vegas. Leuke uitstap om even tot rust te komen in de prachtige natuur die Nevada te bieden heeft. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 30 januari 2019

Ruim 10 jaar geleden was ik hier al eens eerder in dezelfde tijd van het jaar maar wat is het enorm veel drukker geworden! De schitterende natuur blijft de moeite waard maar met het file rijden en het soms zoeken naar een parkeerplek maar het nauwelijks meer een ontsnapping uit het overvolle Las Vegas.

Beoordeeld op 22 januari 2019 via mobiele applicatie

Al vaak in LV geweest maar nog nooit hier eerder geweest. Het is zeker de moeite waard! Erg mooi bezoekerscentrum waar men super aardig is.

Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit is een national park op 25 min rijden van las Vegas. Je moet voor auto 15 dollar entree betalen. De eerste stop is het visitors center, daar is een leuke winkel. We kregen daar een kaartje waar we konden stoppen. De eerste stop was bij een rode canyon. Erg de moeite waard.