Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Hilton.com
174 US$
View deal
Gratis annuleren tot 02/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
190 US$
View deal
Gratis annuleren tot 02/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
210 US$
166 US$
View deal
BESPAAR 44 US$
Booking.com190 US$
Hotels.com186 US$
Lol.travel210 US$
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.853)
Beoordelingen filteren
1.853 resultaten
Waardering van reizigers
887
461
219
145
141
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
887
461
219
145
141
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.853 beoordelingen
Beoordeeld op 27 juni 2016

Bij het arriveren leek het even of we op de verkeerde plek waren. Het leek een droomlocatie. Gelukkig was het dat ook. Een goedkope kamer, maar niets dan luxe! Het ontvangst was zeer hartelijk en geroutineerd, kamer met terras (en gras) en erg ruim.
Van het personeel geen klagen, iedereen was uitermate vriendelijk en het hotel piekfijn in orde. Jammer dat 'The Village' vooral leegstaande panden bevatte, wat de sfeer wat deed zakken. Daar zijn de restaurants iets aan de dure kant en het casino is niet open.
Ideaal als je een verblijf in Las Vegas zoekt maar iets rustiger verkiest. Binnen een halfuur ben je in het centrum van Vegas op de Strip.
Absolute topdeal!

Kamertip: Vraag een kamer met 'tuin'
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank TineV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2016

Bij aankomst alle hotelgangen en diverse ruimtes smerig openstaande hotelkamerdeuren waardoor griezelig voor de kinderen, na 3 dagen nog steeds het vuil in de gangen en ruimtes nog steeds niet gestofzuigd en opgeruimd.
Maakt nog een verlaten indruk door lege winkels, ruimtes.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank johnhK5818QI
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2014

We dachten onze vakantie hier mooi af te sluiten. Helaas niet dus. Benauwde kamer, super kleine bedden, mag de naam double bed echt niet hebben en helaas lekkage in de toilet. Zwembad maar tot 19.00 uur open!!!!! De laguna (waar ze mee adverteren) is een tegenvaller, toen wij daar wilden gaan zwemmen zwom er een hond van de mensen uit de buurt.....bah! Ben gek op honden maar dat is vies. Overal zijn de baden tot 22.00 uur open behalve in het Hilton! Ook weet je niet of je in het Hilton zit want overal kom je de oude naam (Ravella) tegen.... Dat zouden wij toch als eerste overal weghalen. De parkeergarage was verschrikkelijk vies. In de lift plak je met slippers aan de grond vast en de muren en knoppen zijn te vies om aan te raken of om tegen aan te staan. De prullenbakken puilen uit en zijn dagen niet geleegd... Veel meer van verwacht maar de meeste 2 sterren motels waren nog beter!!!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Wendy S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ximena K, Public Relations Manager van Hilton Lake Las Vegas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ximena K, Public Relations Manager van Hilton Lake Las Vegas Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken