“Leuk plekje”
Beoordeling van Restaurant Le Beau Site

Restaurant Le Beau Site
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Servant
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een leuk/ gezellig ingericht restaurant met prima bediening.
Zowel voor, hoofd en nagerecht waren meer dan prima , en de hoeveelheid was meer dan genoeg.
Al met al een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de garnalen kroketten en runderkarbonade gestoofd in bier... heerlijk
Ook de verse wafels waren erg goed.

Datum van bezoek: juli 2019
24 september 2018 beoordeeld

Frans-Belgische keuken waar je in het nederlands wordt bediend. De suggestie was zeer lekker maar het bijgeleverde slaatje was klein en gewoontjes. Bediening was vriendelijk. En dit alles voor een schappelijke prijs. Ook het feit dat er doorlopend keuken was maakte dat we al om 18 u. konden eten.

Datum van bezoek: september 2018
22 september 2018 beoordeeld

Bij aankomst geen welkom, tafeltje daar!
Bepaald geen leuke ontvangst dus, eigenaresse zei helemaal niets en loopt heel gestrest over het terras en in het restaurant! Al een paar keer eerder gegeten , maar de laatste keer was het verschrikkelijk, daar moet de eigenaresse echt iets aan doen, horen hetzelfde commentaar van vrienden!. Eten ook matig en de bediening dus zeer onvriendelijk!
Jammer, want het is een heerlijke plek, dus doe hier iets mee!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in de buurt en hebben tweemaal bij Le Beau Site gedineerd. Net als vorig jaar was er niets op aan te merken. Vriendelijke bediening, lekker eten, niet duur een een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tot volgend jaar!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant Le Beau Site bekeken, bekeken ook

In Restaurant Le Beau Site geweest? Deel je ervaringen!