“Een geweldig adresje”

Les Roches Restaurant et Chambres D'hôtes
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Servant
Prijsklasse: € 5 - € 22
10 juni 2023 beoordeeld

Dit restaurant eerder op goed geluk gekozen op een zaterdagmiddag. Maar wat een geweldige verrassing. Om te beginnen met de uitermate vriendelijke bediening, dan het zeer smaakvol eten en tenslotte het uitzicht op de Sioule.
Een adresje waar ik zeker terug ga.

Datum van bezoek: juni 2023

14 januari 2023 beoordeeld

Wij sliepen op de terugweg vanuit Spanje bij collega's van mijn man in Frankrijk (gite menerolle) en wij zouden met zijn 4'en een hapje gaan eten. De collega's van mijn man namen ons mee naar dit restaurant en het was in een woord geweldig. Andy & Richard ontvangen iedereen zeer hartelijk. Je voelt je meteen thuis. Daarnaast hebben wij ook nog eens heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: januari 2023
11 juli 2022 beoordeeld

Echt de moeite waard om heen te gaan.
De twee Engelse eigenaren zijn enorm vriendelijk en doen hun best om je verblijf naar je zin te maken.
Het overdekte terras kijk uit op het riviertje Sioul, waar de ene na de andere kanoër voorbij komt varen. Je kunt in de rivier ook op zalm vissen.
Wij hebben er heerlijk gegeten en genoten van alles om ons heen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2022
17 juni 2022 beoordeeld

Les Roches ligt op een prachtige rustige plek aan de rivier de Sioule. De tweede keer dat wij er 's middags gingen eten werden we erg hartelijk ontvangen door Richard en zijn man (kok) Andrew. Net zoals de eerste keer hebben we er weer enorm lekker gegeten. Mijn man had een hamburger met een dikke plak bleu 'd Auvergne en friet en zelf koos ik voor een C'sar salade. Zo lekker heb ik 'm zelden geproefd. Alle complimenten voor dit restaurant en deze twee geweldige ondernemers. Onze hondjes lagen fijn onder de tafel op het terras.

Datum van bezoek: juni 2022
29 april 2022 beoordeeld

Wat hebben we een leuke avond gehad bij Les Roches. Ongedwongen, persoonlijke bediening en heerlijk gegeten. Hier komen we snel weer terug!

Datum van bezoek: april 2022
Andrew K, Owner van Les Roches Restaurant et Chambres D'hôtes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2022

Thank you we are so glad you enjoyed hope to see you again soon

Andrew & Richard

Reizigers die Les Roches Restaurant et Chambres D'hôtes bekeken, bekeken ook

In Les Roches Restaurant et Chambres D'hôtes geweest? Deel je ervaringen!