Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
Beoordeeld op 21 juni 2022

We kregen een heel warme ontvangst van Veronique en Gilbert en genoten van de rust, stilte maar evenzeer van een praatje met de medegasten.
De table d'hôtes op dinsdag en vrijdag zijn een aanrader.
De kamers zijn tip top in orde. Heel ruim, praktisch, kwalitatieve materialen, de airco is stil doch efficiënt.
2 heel kleine suggesties: een diepvriesvakje zou handig zijn alsook enkele basisproducten in de kitchenette zoals een beetje olijfolie, peper en zout. Je kan echter steeds alles vragen aan de gastheer/gastvrouw. Twee heel warme mensen aan wie je ziet dat ze oprecht graag mensen ontvangen.
We hebben genoten!!
Ligging is top: dicht bij Les Vans maar toch rustig en een ideale uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten of bezoekjes aan nabij gelegen dorpen.
Ruime parking en afgesloten fietsenstalling.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 29 mei 2022

Weer een hele leuke week vakantie gehad, bij Gilbert en Veronique is het als thuis komen voor ons, heel vriendelijke uitbaters van een hele mooie B&B, heel netjes onderhouden, lekker ontbijt + Veronique haar lekker kookkunsten , je komt er tot rust in de mooie omgeving en in de omliggende dorpjes de lokale marktjes en in het zalige zwembad met nu en dan een lekker drankje of versnapering van Gilbert in de namiddag , wij kijken er al weer naar uit tot volgende jaar

Luc & wiske

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022

Super adres om te genieten en tot rust te komen, bij Veronique en Gilbert.
Niets is teveel gevraagd , en geweldig gastvrij in de prachtige natuur, wij zijn net terug van een geweldige ervaring
Coby & Frank

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 oktober 2021

Veronique en Gilbert verstaan de kunst rustig op de achtergrond te anticiperen op alle wensen van de gasten. De sfeer is ontspannen. De kamers zijn net, fris, ruim met alle nodige voorzieningen. Ze worden dagelijks opgefrist. Het ontbijt is uitgebreid met iedere morgen een nieuwe verassing. De ligging is zeer rustig, met de stad op fietsafstand. Le Bonjour heeft alles wat je van een B&B mag verwachten.
Wij hebben voor de derde maal opnieuw geboekt.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 13 september 2021

Jullie B&B is geweldig jullie stonden al jaren op ons lijstje maar helaas lukte het nooit
om te boeken maar het was het wachten waard en hopelijk ga het volgend jaar ook
weer lukken want we komen zeker terug om bij jullie te genieten
Wat een gastvrouw en gastheer zijn jullie Veronique &Gilbert alles zo fantastisch verzorgd grote mooie schonen kamer met eigen terras een heerlijk zwembad
super ontbijt met bubbels en s'avonds table d'hotes of zoals jij zei Veronique een lekker snack nou dat vonden wij
geen snacks hoor maar een super heerlijke maaltijd

Datum van verblijf: juli 2021