“Gezellig en lekker”
Beoordeling van De Passerel

De Passerel
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Merchtem
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige locatie voor een leuk etentje.
Ongelofelijk vriendelijke, aangename bediening!
De hapjes zijn erg goed, grote porties ook!
Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: februari 2020

29 december 2019 beoordeeld

De prijs/kwaliteit is wat onevenwichtig: prijzig in verhouding tot wat wordt geboden. Het is wel kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 december 2019 beoordeeld

Onze vraag naar de ingrediënten en het vermijden van andere ingrediënten werd zorgzaam, professioneel en met een deugddoende betrokkenheid beantwoord. De bediening was perfect op de hoogte van de mogelijkheden en de kok verzorgde ons tot in de puntjes. Een aanrader. 'Heeft u allergieën, zeg het ons.', is hier geen holle slogan.

Datum van bezoek: december 2019
28 oktober 2019 beoordeeld

Perfecte service in aangenaam kader. Zeker aanrader is de paling in t groen!!!is omweg meer dan waard

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Vlotte bediening, ruim assortiment aan keuze voor zowel voor-, hoofd- en nagerecht. Vriendelijk personeel en rustig gelegen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Passerel bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant
Opwijk, Vlaams-Brabant

Grimbergen, Vlaams-Brabant
Merchtem, Vlaams-Brabant

In De Passerel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.