“Ons Gedacht werd Buitenhof”
Beoordeling van Brasserie Ons Gedacht

Brasserie Ons Gedacht
Geclassificeerd als nr. 13 van 17 Restaurants in Merchtem
Keukens: Belgisch, Frans
6 augustus 2019 beoordeeld

Ons Gedacht vervelde tot Buitenhof, een brasserie met een eerlijke en eerlijk geprijsde keuken die kinderen centraal stelt. Er is een binnenspeeltuin en een buitenspeeltuin met gevarieerde toestellen en een batterij trampolines. Heerlijk genieten tussen hoge bomen die schaduw geven als het zonnetje meer dan zijn best doet.

Datum van bezoek: juli 2019

7 november 2018 beoordeeld

De muziek ja dat is turks getint...soms veel te luid.Het eten daar is altijd wel iets mee... kroketjes die nog koud vanbinnen zijn.Vlees niet gebakken hoe het moet.En dan de vloer en de stoelen, soms ligt het eten van de vorige er nog.Neem best geen kijkje bij het passeren in de keuken... dan is zeker je honger over.
Positief... kinderen kunnen er gezellig ravottten.

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 18u toegekomen - om 18u15 eindelijk drank en eten besteld (aperitiefhapje + hoofdgerecht)
Na half uur drank geserveerd.
Na 1 uur en drie kwartier nog geen aperitief hapje ! Noch hoofdgerecht ..
We zijn gewoon doorgaan want er was een klein kindje bij.
(aperitiefhapje was bruschetta met tomaten - vermoedelijk moesten die tomaten nog in Spanje geplukt worden !)

Datum van bezoek: juni 2018
5 december 2017 beoordeeld

Het restaurant was zeer druk bezet en we moesten even wachten maar we kregen een zeer gezellig tafel toebedeeld. Het eten was lekker en goed verzorgd, echt bistro-achtig. De prijzen zijn schappelijk en niet overdreven.

Datum van bezoek: november 2017
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is vriendelijk. Lekkere aperitieven, tapas,... De locatie is ook heel mooi, heel leuke plek om te zitten! Maar de kwaliteit van het eten kon echt wel beter.. gamba's stonden op suggestie kaart, maar waren enorm droog en smaakloos.. prijs-kwaliteit moet er toch wat veranderen, vandaar de geen "4/5" score.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Brasserie Ons Gedacht bekeken, bekeken ook

Merchtem, Vlaams-Brabant

In Brasserie Ons Gedacht geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.